六月中,生完細仔Quintus未修晒身的張栢芝,私自帶大仔Lucas到上海出席星爺的《長江7號愛地球》活動,順道公告天下,兩母子為卡通片合唱主題曲。有傳此舉惹來事前毫不知情的奶奶狄波拉(拉姑)極度不滿,外間更一度封她做「惡奶奶」,搞到她接受商台查小欣訪問澄清,不過內容句句有骨落地。
七月九日,霆鋒出手,約埋拉姑同栢芝在四季稻菊食日本菜擺和頭酒,但飯後兩婆媳前後腳走,即使兩人誓神劈願話相處融洽,似乎都唔多可信!

一早唔妥
○六年,霆鋒無通知拉姑,失驚無神同栢芝在菲律賓小島結婚,令拉姑極之無面,兩婆媳的芥蒂由此而生,但隨着栢芝生完一個又一個,睇在孫仔份上,婆媳關係一度有所改善。
上月栢芝又私自帶Lucas到上海出席電影節及為星爺的《長江7號》卡通片做宣傳,事前同樣毫不知情的拉姑被問及對Lucas入行的睇法時,暗示說:「當年我移民加拿大,就係唔想霆鋒入行,嗰個(Lucas)唔係我個仔,我唔可以話事,我唔係佢阿媽,我係佢阿嫲!」
拉姑發火,栢芝即時做嘢,在傳媒面前賣口乖,澄清拉姑並非惡家婆,企圖為事件降溫。「我真的要替婆婆(拉姑)平反,我是最幸運也最幸福的兒媳,她一直都很尊重我同霆鋒,不會干涉任何事。」

擺和頭酒
早兩個禮拜五(七月九日),霆鋒約埋栢芝同拉姑晚飯,還搵埋婷婷同男友安志杰、栢文以及好友伍允龍做陪客,希望婆媳二人冰釋前嫌。飯後栢芝拖住Lucas先行離開,霆鋒護送妻兒搭電梯返四季apartment,之後再同婷婷折返餐廳,唔夠五分鐘,霆鋒傍實面燶燶的拉姑離開,其間,拉姑當住友人面前「哦」霆鋒,霆鋒不停點頭無駁嘴,阿媽「哦」仔,足足有十分鐘。

句句有骨
對於被指是「惡家婆」,拉姑接受查小欣訪問時雖力撐婆媳關係良好,但言談間,句句有骨。
「Lucas、Quintus出世,人哋問我攞一張相,我話:『對唔住,個孫嚟嘅,唔係個仔,你問我攞謝霆鋒相,我可以俾你,你問我攞謝振軒嘅相,我唔俾得你,因為要問過佢阿媽,咁我就為咗佢兩個(孫),學用電話影相,咁樣就有得睇,無得攞!』」
栢芝讓Lucas拍廣告,拉姑坦言只有知會未有徵詢。「無o架喎,唔使o架,佢(栢芝)有晒專業人士喺身邊,但係佢好好喎,佢一定會知會你一聲,件事搞掂晒,就會話你聽!「我哋講嘢無用o架,總之係配合,佢哋諗唔到,你千祈唔好提議,唔好出聲,因為新派,佢有佢哋,我連我個仔、新抱嘅屋企都唔去o架!你睇唔過眼就會出聲,你睇唔到就唔會出聲!」

唔使問,我話晒事o架!(設計對白)

霆鋒、栢芝暫時放低囝囝,拍拖到金鐘shopping,兩人主攻兒童玩具。

上月中,生完無耐的栢芝私自帶Lucas到上海出席星爺活動,惹來奶奶拉姑不滿。

講住電話的栢文陪栢芝先行離開,Lucas則扭媽咪抱。

霆鋒等人護送栢芝、Lucas去搭[車立],其間霆鋒揭起T恤,露出當年同王菲共同擁有的情侶紋身。

為加建Quintus BB房,栢芝搬到四季暫住,夾都無咁啱,陳冠希亦回港入住上址。

送完妻兒,霆鋒返頭送媽咪,冇厘表情嘅拉姑,企响餐廳門口「哦」足霆鋒十分鐘。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()