小師妹:最近識咗個新男朋友,佢身形普通但性慾特別強,一晚可以同我大戰三個回合,我問佢點解咁勁?佢話自己都唔知,但可能同佢自小就唔着底褲瞓覺有關?

大口哥:係咪真架!係我就由今日開始,晚晚都唔着底褲瞓覺啦!都唔係嘞,一於24小時連出街都唔着,咁仲唔勁到嘭嘭聲!拿拿臨將啲底褲丟晒去垃圾桶至得。

姑爺民:咪咁天真啦!我細個咪一樣唔着底褲,年輕時都冇咁勁,到咗今時今日,有反應都已經偷笑,所以一個人勁唔勁,係個人體質問題,同着唔着底褲冇關嘅!

鬍鬚仔:呢啲嘢寧可信其有,不可信其無,好似我以前日日着貼身三角褲,後嚟換咗着平腳底褲,性能力真係好咗,至於唔着會唔會勁啲,真係好有興趣想試吓!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()