A. Lin DaDa派「蛋糕海綿」狙擊女神

昨日Sugar Beez寫真《Kiss Enough》率先公開內衣床照及浴缸濕身相造勢,成員A. Lin與DaDa Lo谷胸出擊,大晒「孖B」事業線!今次Sugar Beez到日本取景,擺明挑戰「香港女神」Angelababy,對於Baby搞巡迴寫真相展,DaDa即有樣學樣:「如果我哋本寫真賣到2萬5千本,我哋都會喺Facebook出相展,會有40個國家地方欣賞到,比佢(Baby)多少少!仲有Fans最鍾意我哋出浴輯相,會派『硬膠』嘅『蛋糕海綿』畀佢哋留念。」擺明暗寸Baby!

雖然今年貿發局不准o靚模在書展搞簽名會,但她們會與師姐周秀娜巡迴宣傳,A. Lin揚言會與Fans錫到夠:「考慮緊同Fans錫錫迎合書名,唔會隔膠片,會直接錫錫,睇吓邊個咁好彩!」


DaDa玩校服誘惑兼剝衫,相當踩界!
DaDa玩校服誘惑兼剝衫,相當踩界!


A. Lin的床照與去年周秀娜寫真集的床照,十分相似!
A. Lin的床照與去年周秀娜寫真集的床照,十分相似!


DaDa的濕身照,定必吸引不少Fans!
DaDa的濕身照,定必吸引不少Fans!




DaDa穿上內衣瞓身拍攝,若隱若現。
DaDa穿上內衣瞓身拍攝,若隱若現。

A. Lin咀仔打真軍

過兩日寫真戰正式開火,由A. Lin同DaDa Lo組合的Sugar Beez寫真《Kiss Enough》率先出招,從未曝光的內衣床照及浴缸濕身相性感上陣,谷盡「孖B」身材。雖然今年貿發局不批准o靚模搞簽名會,但她們表示會同師姐周秀娜巡迴造勢,更揚言同fans玩錫錫,A. Lin笑說:「我哋本書叫《Kiss Enough》,考慮同fans錫到夠迎合書名,唔會隔膠片,直接錫錫,睇吓邊個咁好彩。」


DaDa有意在Facebook推出相展。

對於Baby以巡迴相展招數出擊,DaDa即表示:「如果我哋本寫真賣到2萬5千本,都會喺Facebook出相展,40個國家欣賞到。」還揚言會大派「硬膠」、「蛋糕海綿」,笑指fans最鍾意她們出浴相,擺明暗寸Baby。


DaDa(左)與A.Lin內衣照率先曝光。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()