周柏豪將推出全新 EP唱片《 Remembrance》,今次他為新碟可謂博到盡,更罕有地赤裸上身露點示人,雖然柏豪事前已做足準備,日日操 fit自己苦練六嚿腹肌及一雙麒麟臂,但他謂到場拍封套時才知道要脫去上衣示人,故即場狂做 sit up力谷上胸,最後化身成「大隻男」,不過由於拍攝時他的褲子拉得很低,令柏豪被迫露毛,搞到他尷尬的說:「入行咁耐最大膽、最激嘅一次。」

「唔係睇小我呀」 放大圖片
一直秘密操弗自己的周柏豪,到場時才知道要赤裸上身拍攝唱片封套。

一直秘密操弗自己的周柏豪,到場時才知道要赤裸上身拍攝唱片封套。

柏豪拍攝時要穿上超緊身 leggings,即時被現場工作人員取笑「激凸」,更質問他是否有做手腳,柏豪鬼馬說:「你哋唔係睇小我呀?講笑咩!我梗係冇做手腳啦。而且都唔係靠呢啲吸引人買碟,變態咩!不過我都唔想大家將焦點放喺呢度,最緊要係聽碟入面嘅歌。」撰文:林妃


周柏豪為了新碟不惜露臍毛兼露點,認真大犧牲。

周柏豪晒胸露毛解fans肌渴

周柏豪即將推出全新EP《Remembrance》,日前他為新碟拍攝封套,大賣男性誘惑,除罕有赤裸上身晒胸肌「色誘」歌迷,更有貼身激凸造型。


周柏豪穿上Leggings並赤裸上身,大騷苦練得來的完美身形。

胸肌任摸

向來貪靚的柏豪早在拍攝前三個月已狂操肌肉,不消兩個月柏豪已練成六舊腹肌及強勁臂彎。原來事前柏豪不知道要裸露上半身,以為只要露出肩膀,因此在正式拍攝時大為緊張。專業的他脫去上衣,讓彩繪師在鎖骨、前臂和背部畫上人體彩繪,更在畫彩繪前狂做掌上壓谷胸,現場的女工作人員紛紛讚柏豪大隻,更趁機摸他的胸肌,男助手亦笑言要送他胸圍,令柏豪尷尬面紅!

大膽之最

另外,柏豪又穿上Leggings玩激凸,態度嚴謹的他每完成一個鏡頭,便到電腦前睇效果,期間發現柏豪的露毛照,雖然只是露出兩、三條毛,但唱片公司擔心有不雅成分,原本打算抽起該批超激照,幸得攝影師及形象指導力撐,該批照片才得以曝光,柏豪直言這是他入行以來最大膽的一次。問柏豪有否在褲襠中做手腳營造激凸效果?他笑謂:「唔係咁睇小我呀?(想吸引女歌迷買碟?)梗係唔係啦,變態咩?」他不希望下體成為焦點,直言希望大家留意自己的歌。唱片公司更為柏豪請來相機袋潮牌ZKIN合作推出限量相機帶,隨首批限量版唱片附送,果然萬千寵愛!


柏豪每完成一個鏡頭,便到電腦前睇效果,相當認真。


柏豪的全新EP中包括這個神秘造型。(黑白圖片)

周柏豪谷肌「毛」得頂

周柏豪拍攝全新EP《Remembrance》的唱片封套時,大玩男人魅力,勁騷胸肌、玩激凸,更有大膽露毛照曝光!為以最佳狀態示人,柏豪早在拍攝前三個月開始操肌,拍攝前更花5小時在鎖骨、前臂及背部畫上人體彩繪,現場女工作人員大讚Fit爆,兼出手摸他的胸肌,相當搞笑!


周柏豪於EP封套中,大晒操肌成果。
周柏豪於EP封套中,大晒操肌成果。

拍照期間,工作人員發現柏豪露毛,唱片公司起初擔心照片不雅,有意抽起,但攝影師及形象指導強調沒有問題,最後照片才可公諸於世!柏豪坦言這是入行以來最大膽的一次:「我唔係為吸引女歌迷而咁做,你估我變態咩?只係配合主題,希望大家會留意我嘅歌!」


曾做模特兒的周柏豪,擺甫士自有風格。
曾做模特兒的周柏豪,擺甫士自有風格。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()