百果園 DaDa陳靜和 o靚模 A. Lin昨晚到中環出席《 HIM》雜誌 10周年活動,兩人一先一後到場,但對話卻針鋒相對,火藥味甚濃。 DaDa的超性感年曆將於月尾推出,但 A. Lin卻未獲其公司安排出年曆,難怪提起時她似是妒忌 DaDa而處處玩針對, A. Lin說:「公司冇計劃,我又忙拍戲,講真我想自己形象可入屋,影嘅年曆係放喺廳而唔係廁所。」她又踩 DaDa的性感底線很低,過份性感,只有全裸才能撼贏對方。問到 DaDa會否覺被 A. Lin針對?她說:「冇所謂,年曆只要有人買,就算放喺廁所都冇所謂,每人日日都要去廁所。」採訪:楊潔雯攝影:陳順禎


A. Lin(右圖)直指陳靜性感底線很低。

DaDa性感出曆被圍攻

「百果園咪神」陳靜(DaDa)昨晚出席活動,被同場的o靚模A. Lin狂寸。自稱沒時間拍月曆的A. Lin說:「月曆放喺枱日日都要睇,唔想日日令人咁熱血沸騰,做唔到正經事。我想放喺廳,唔係放喺廁所。(DaDa嗰本都性感喎!)聽講都係,咁咪貫徹佢一向作風囉!」DaDa得悉A. Lin言論後,坦言跟對方不熟兼無仇無怨:「放邊都冇所謂,最緊要有人買,廁所日日都有人去。(你怕佢?)我唔怕!」



DaDa揚言與人無仇無怨,不明為何遭針對。

冬甩成員朱裕琳出席另一活動時,她表示月中會推出月曆,問到是否想與DaDa對撼?她指自己的月曆走高貴及型格路線,不想與人比較。問到是否覺得自己身材比DaDa好?她說:「我好啲,因為我夠高。」 

 


朱裕琳與A. Lin暗寸DaDa的月曆過分性感。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()