娛樂圈中自稱阿姐、阿哥人士多不勝數,但自問喜歡做阿妹又有何許人?

龔嘉欣(Katy)坦言自己不介意飾演入世未深的妹妹仔,因為只有像她一樣十八、廿二,才有機會着校服,一眾姐姐們望塵莫及。

Katy○八年簽約無綫,多部劇集中演活不少妹妹、鄰家女孩角色,做阿妹做得多,她坦言不怕被定形,反而慶幸自己夠青春:「做阿妹唔係人人都得,恨都恨唔到,因為至少要後生着校服先似,監製都係咁同我講,我暫時真係唔介意,好似唐詩詠咁做阿妹都做咗好多年。我覺得依家咁幾好,唔想咁老!」

繼《誰家灶頭無煙火》後,Katy近日繼續做阿妹,但今次點止妹妹咁簡單,在拍攝中的新劇《天梯》除演妹妹外更在劇中演揚明的太太:「今次係有唔同,演少婦都有啲緊張,不過我都希望可以畀多幾面觀眾睇,唔單止係妹妹!」劇中有一場結婚戲,Katy指工作上已非首次着婚紗,至於何時跟男友鄧健泓結婚?Katy說暫時未有計劃,坦言已見過對方家長,不過心中理想結婚年齡是三十歲,至少要男友等八年,「我依家先二十二歲,首要專心工作。」閃婚?No Way!

英文名:Katy

生日:1989年12月5日

學歷:香港演藝學院(文憑)一年級

興趣:跳舞

電視作品:《盛裝舞步愛作戰》、《我的如意狼君》、《拳王》、《誰家灶頭無煙火》、《天梯》

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()