曲 架 與 我


放大

 

儘 管 《 Marley and Me 》 聲 稱 原 汁 原 味 改 編 自 同 名 小 說 , 不 過 電 影 中 的 狗 主 角 拉 布 拉 多 唔 使 變 魔 術 都 誇 啦 啦 的 O 嘴 場 面 , 吾 一 直 認 為 劇 本 落 得 《 The Devil Wears Prada 》 導 演 David Frankel 手 上 , 點 會 唔 加 鹽 加 醋 先 !
但 原 來 , 呢 個 世 界 上 , 好 似 「 Marley 」 一 樣 嗜 好 搞 破 壞 的 狗 , 真 係 大 把 !
家 住 黃 大 仙 的 Tammy , 是 附 近 一 眾 街 坊 狗 友 口 中 的 傳 奇 人 物 。 「 呢 , 佢 咪 就 係 俾 屋 企 狗 連 續 食 七 張 梳 化 ! 」 乜 咁 謙 呀 ! 查 實 以 王 太 后 「 CoCo 」 為 首 的 一 屋 五 曲 , 彪 炳 戰 績 還 包 括 扯 爛 梳 化 布 咬 崩 牆 挖 地 道 隊 鞋 偷 廁 紙 歎 襪 … … 癲 到 , 拍 攝 當 日 , 好 彩 我 快 手 搶 走 我 支 錄 音 筆 咋 !


 

 

左 至 右
嗜 食 管 家 婆 「 CoCo 」 , 鋼 條 小 林 尊 「 菲 菲 」 , 食 物 焚 化 爐 「 威 威 」 , 美 食 組 組 長 「 托 托 」 , 包 底 橡 筋 胃 「 綿 綿 」

曲 架 百 厭 , 全 宇 宙 都 知 ! 今 回 難 得 遇 上 高 手 中 高 手 , 更 加 要 高 度 戒 備 ! 這 個 臨 時 布 景 眼 不 見 的 地 方 , 例 如 腳 架 電 線 , 通 通 黐 滿 封 箱 用 牛 皮 膠 紙 , 仲 要 係 打 孖 黐 喎 ! 卻 還 是 百 密 一 疏 , 散 場 收 壇 時 , 咱 們 發 現 卷 用 剩 得 三 分 一 的 牛 皮 膠 , 不 翼 而 飛 — — 唔 ~ 見 ~ ! 喂 膠 紙 都 ? 邪 釘 哦 !



 

可 愛 誤 事

Tammy 的 故 事 , 和 電 影 橋 段 一 樣 , 一 切 由 「 好 可 愛 」 開 始 !
03 年 , 兩 母 女 家 庭 樂 , 遊 經 旺 角 馳 名 狗 仔 街 勝 利 道 , 見 一 寵 物 店 櫥 窗 內 , 有 隻 啡 色 毛 茸 茸 似 公 仔 物 體 , 可 愛 到 不 得 了 , 售 價 $2,300 ! 當 時 得 十 二 歲 的 囡 囡 開 始 螺 地 衫 尾 , Tammy 亦 雙 眼 放 光 心 跳 得 厲 害 。 唯 恐 怕 兩 母 女 都 衰 霎 時 衝 動 , 於 是 即 刻 搵 間 茶 餐 廳 坐 低 開 家 庭 會 議 , 半 粒 鐘 之 後 , 傾 掂 以 後 邊 個 負 責 照 顧 邊 瓣 , Tammy 就 俾 齊 頭 、 囡 囡 拍 心 口 包 底 。 「 等 佢 參 與 多 , 就 唔 會 只 得 三 分 鐘 熱 度 。 」 就 此 買 了 「 CoCo 」 返 歸 。
「 最 初 以 為 養 狗 好 易 , 執 屎 執 尿 就 得 , 諗 法 都 係 太 天 真 ! 」 曲 架 精 力 無 窮 , 出 晒 名 係 狗 界 四 大 癲 王 ; Tammy 要 母 兼 父 職 , 護 士 的 工 作 又 要 捱 更 抵 夜 輪 班 : 「 真 係 好 , 日 日 放 工 返 到 屋 企 , 都 好 似 俾 人 入 屋 洗 劫 咁 ! 」 但 養 開 有 感 情 嘛 ! 為 免 做 壞 榜 樣 , Tammy 睇 書 上 網 搵 人 教 狗 經 並 報 埋 training course , 無 幾 耐 , 養 多 隻 破 壞 之 王 「 托 托 」 。


zoom
 

要 舞 得 掂 五 隻 暴 龍 , Tammy 為 我 們 準 備 了 一 大 盒 狗 餅 作 餌 。 你 睇 似 唔 似 餵 海 獅 。


zoom
 

錄 音 筆 之 外 , 連 鏡 頭 都 想 試 食 , 難 怪 一 屋 五 曲 隻 隻 身 形 36/36/36 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

樓 下 一 有 狗 / 車 / 人 喧 嘩 經 過 , 都 會 全 體 擒 高 俯 身 望 街 街 , 話 晒 五 層 樓 高 喎 … …


zoom
 

 


zoom
 

左 擁 右 抱 五 隻 硬 七 張 梳 化 的 元 兇 , Tammy 依 然 笑 得 燦 爛 , 母 愛 果 真 偉 大 !


zoom
 

碎 料 ! 穿 窿 中 空


zoom
 

「 綿 綿 」 呢 頭 同 大 佬 「 威 威 」 玩 得 好 , 轉 頭 , 竟 然 … … 嘩 唔 係 我 保 你 大 小 心 落 番 救 命 呀 !


zoom
 

 



 

一 年 生 十 六

以 為 一 屋 兩 隻 狗 , 有 伴 , 可 分 散 破 壞 力 , 殊 不 知 雙 劍 合 璧 , 足 以 老 命 。 「 時 住 得 四 百 幾 呎 , 我 同 囡 囡 加 個 工 人 , 再 多 兩 隻 狗 都 逼 爆 , 於 是 舊 居 附 近 買 多 間 屋 。 」 可 是 新 居 尚 未 入 伙 , 兩 隻 就 搞 大 , 加 上 Tammy 父 親 又 不 幸 離 世 : 「 我 時 忙 於 為 父 親 辦 理 身 後 事 , 『 CoCo 』 話 生 就 生 , 一 胎 八 隻 呀 ! 」 雙 拳 難 敵 四 手 , 還 要 身 兼 代 母 湊 埋 狗 B 的 Tammy , 決 定 只 留 下 兄 妹 「 威 威 」 和 「 綿 綿 」 。 「 書 明 明 話 狗 仔 生 完 之 後 八 個 月 都 唔 會 行 埋 ! 」 結 果 身 心 累 極 廠 入 院 的 Tammy , 在 病 床 上 休 息 的 這 段 長 時 間 , 「 CoCo 」 第 二 胎 又 八 隻 , 原 打 算 一 隻 不 留 , 只 因 「 菲 菲 」 無 人 要 , 因 此 組 成 了 一 屋 五 曲 喪 咬 特 工 隊 , 廿 四 小 時 不 停 咬 咬 咬 咬 咬 !

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()