無綫一班藝人同歌手噚日喺尖東出席「壹電視大獎 2010頒獎典禮」,好多得獎藝人盛裝出席,包括黎耀祥、鄧萃雯、楊思琦、陳偉霆等,又有緋聞鐵三角官恩娜、吳卓羲、江若琳,同廖碧兒、陳豪,個個新舊緋聞男女,大方合照兼大方面對緋聞,相信坦誠面對,相比左閃右避,觀眾同 fans會更易接受。

同 Ella講悄悄話

多年前已經傳緋聞,後尾又傳不和嘅吳卓羲同官恩娜,噚日見面似乎大家都已經放下當年嘅成見,吳卓羲話同 Ella最少年幾冇見,大家見面唔會尷尬,吳卓羲又應記者要求主動走上前同 Ella合照,佢哋之後仲有細聲交談兩句,吳卓羲話:「我係男仔,佢又着得高貴性感,當然係我行埋去,男仔要有風度嘛!」性感低胸又露背嘅官恩娜,聽到吳卓羲喺雜誌訪問度話會祝福佢, Ella回應話:「最緊要開心,我都祝福所有人。」

放大圖片
影合照時,吳卓羲只顧同性感 Ella雞啄唔斷,江若琳甚為冇癮。

影合照時,吳卓羲只顧同性感 Ella雞啄唔斷,江若琳甚為冇癮。

放大圖片
鄧萃雯同黎耀祥這對螢幕情侶,去到邊都係焦點。

鄧萃雯同黎耀祥這對螢幕情侶,去到邊都係焦點。

江若琳讚有風度 放大圖片
廖碧兒講起狗狗病咗就忍唔住喊(小圖),陳豪話會安慰佢。

廖碧兒講起狗狗病咗就忍唔住喊(小圖),陳豪話會安慰佢。

吳卓羲同 Ella合照嗰陣,江若琳應記者要求影相,初時未知要三個人一齊合照,江若琳企喺旁邊呆咗幾秒,猶豫又愕然,之後都有大方合照,事後江若琳話:「佢(吳卓羲)真係有風度,拍劇時教我好多嘢。」另外兩個緋聞情侶廖碧兒同陳豪分開到場,廖碧兒講開佢隻 3歲小狗正接受手術治療背骨時,忍唔住喊出嚟,陳豪同佢影完合照之後都有細心慰問,陳豪話:「我都唔知佢乜事,不過會 sms問吓佢。」 Angelababy同黃曉明嘅感情越見穩定,身為前男友嘅陳偉霆話:「如果佢哋發展,會祝福佢哋。」


官恩娜穿着低胸露背裙,連過氣緋聞男友吳卓羲都話性感。

吳卓羲讚欣宜扮嘢叻

徐子珊、吳卓羲(Ron)、郭晉安及姚嘉妮等昨日於跑馬地墳場拍攝無綫新劇《團圓》,劇情講述Ron與安仔發生誤會,因而在喪禮上動粗!Ron說:「我去墳場拍過幾次外景,守規矩,加上有袋平安符,都唔驚嘅!(有冇睇鄭欣宜扮徐子珊?)有睇過廣告,欣宜清減咗,進步好多,好有潛質!佢拍劇又做綜藝,似足肥姐(沈殿霞),係專業娛樂工作者!(你扮埋一份?)唔喇!我扮嘢唔叻!」

對於被欣宜模仿,子珊表示感到光榮:「我有睇欣宜扮我,好欣賞佢!有人扮自己係光榮,我都想扮,不過未諗到扮咩,想同欣宜、王祖藍組成扮嘢組合!」另外,Ron昨日與前緋聞女友官恩娜(Ella)及江若琳出席活動,江若琳被嚇呆,Ron則大方與Ella合照:「唔尷尬,同Ella成年冇見,頭先Say Hi,做男仔要有風度!」


吳卓羲大巴摑郭晉安,十分逼真!
吳卓羲大巴摑郭晉安,十分逼真!


郭晉安與姚嘉妮於劇中差點大打出手。
郭晉安與姚嘉妮於劇中差點大打出手。


徐子珊盛讚欣宜扮得出色,更希望與對方組扮嘢組合。
徐子珊盛讚欣宜扮得出色,更希望與對方組扮嘢組合。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()