有錢就有期!(設計對白)"
探熱針
起浸大學生飛腳 葉璇攞獎扮上菜
2010年04月29日
衰搞人老公,「磨爆」殼王,再衰虐打女助手的葉璇,人氣直插谷底,近幾年長時間留喺內地拍劇,洗底改形象。
不過,本性難移!據知,早前葉璇答應了一班讀電影系的應屆畢業生,唔收錢協助拍攝畢業作品,但電影拍至三分二,剛摘下金像獎「最佳女配角」的葉璇,卻突然以度唔到期為由辭演。慘被起飛腳的學生功課爛尾,分分鐘畢唔到業,更向記者大吐苦水:估唔到佢份人咁差!
畢業作爛尾
去年十二月,浸會大學電影系的學生透過葉璇的經理人公司,請她協助拍攝畢業作品,當時葉璇一口答應,更表示可以隨時度出檔期,遷就拍攝。
據了解,電影已拍了三分二,但上週當葉璇於金像獎爆冷奪得「最佳女配角」後,態度即一百八十度轉變,學生經多次嘗試也無法聯絡上葉璇,隨後她更透過經理人公司,臨時向學生辭演。
「原本度咗期上個禮拜拍煞科,但我哋搵咗幾日,佢(葉璇)都唔聽電話,之後佢公司啲人打嚟話度唔到期再拍,到前日佢先聽番電話,就話手頭上好多工作,幫我哋唔到。」一名浸大的學生說。
電影是講述經歷一次墮,葉璇患上電梯後遺症。作品要於五月七日前遞交,學生慘遭葉璇放飛機,功課爛尾,極有可能畢唔到業。記者亦就此事,致電該實驗電影的導演 Linda,她在電話中大吐苦水。


上週,葉璇憑住電影《意外》爆冷奪得金像獎最佳女配角,在台上講述自己過往辛酸史時激動泛淚,直至返回後台接受訪問,心情仍未平復。
 
未攞獎前,葉璇表現得平易近人,主動度期遷就學生拍攝,更在拍攝現場與一班學生拍照留念。
 
電影講述葉璇遇上墮而患上恐懼症,拍攝時葉璇穿上低 V開胸裙,貫徹其性感作風。

欠三分一
壹:你哋係咪搵葉璇拍畢業電影?
L:係呀!
壹:而家拍完未?
L:未呀!套戲拍咗三分二,佢話度唔到期唔拍喎!(有點晦氣)
壹:咁份功課點呀?
L:我哋都唔知點!前幾日打俾佢,同佢講你唔拍我哋冇功課交,畢唔到業,叫佢俾多一日,我哋盡量拍,但佢都唔肯,話好多工作喺手,幫唔到我哋。之前係佢話會度期俾我哋,遷就我哋拍嘅,而家又反口,估唔到佢個人咁差!
壹:咁你哋打算點?
L:我哋之後再聯絡佢公司,佢哋仲話我哋冇簽合約,又冇俾錢,佢哋冇責任一定要幫我哋完成,加上葉璇手頭真係好多工作,唔好話一日,一個鐘都俾唔到我哋。我哋而家咪唯有搵人淨係拍背脊,起碼交住功課先,但都預咗一定唔合格啦,畢唔到業,我哋都唔想!


有「發電機」之稱的葉璇過往曾與她傳過緋聞的富商,實在多不勝數,近年,葉璇又成功泊到杜琪峰碼頭,獲杜 sir賞識有戲拍。
 
得獎後的葉璇積極在內地出席活動及拍劇搵真銀,拒絕再俾期幫浸大學生為畢業作品埋尾,言而無信。
 
葉璇與黎明合演的《火龍》反應未如理想,口碑和票房皆麻麻。

犯眾憎
一向人緣麻麻的葉璇,出道以來負面新聞不絕,除了被指向男同事放生電,借緋聞宣傳,又恃寵生驕擅自改劇本,連身邊女助手亦向記者爆料指被葉璇虐打,負面新聞成吋厚。

01年
有傳葉璇因六叔邵逸夫撐腰,拍攝劇集《美麗人生》時經常擅自刪改劇本,更被封為「黐身發電廠」,專向男同事放電。

06年
葉璇拍攝亞視劇《情陷夜中環 II》,被指爭戲份,扮大牌,與同劇演員張文慈鬧不和,全劇演員集體對她不滿,拍攝期間,她不慎被自己手上的牛肉刀插傷大髀,事後更被張文慈嘲笑「自插下體」。

06年
葉璇的前助手阿雪向記者爆料,指葉璇經常無理取鬧,又用劇本打她,讓她感到精神虐待。

葉璇拿獎扮高貴 本性難移連累學生畢業

葉璇
葉璇前幾年醜聞不斷,被指搶人老公,又虐打女助手,人氣十分低迷,近幾年她長時間留在內地拍劇,洗底改形象。

不過,本性難移!據知,早前葉璇答應一班讀電影系的應屆畢業生,不收錢協助拍攝畢業作品,但電影拍到三分之二,剛摘下香港電影金像獎“最佳女配角”的葉璇,卻突然以沒有檔期爲由辭演。慘被抛棄的學生們畢業作品爛尾,隨時不能畢業,更向記者大吐苦水:“想不到她人品那麽差!”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()