放大

淫 照 事 件 , 揭 發 陳 冠 希 與 阿 嬌 不 為 人 知 的 關 係 , 陳 亦 在 庭 上 確 認 阿 嬌 為 相 中 主 角 之 一 。 《 壹 週 刊 》 圖 片

去 年 1 月 27 日 網 上 爆 發 女 星 淫 照 , 哄 動 全 城 ! 事 件 擾 攘 個 多 月 , 男 主 角 陳 冠 希 棄 香 港 娛 圈 , 避 走 美 加 , 多 位 女 主 角 則 潛 水 避 世 。
事 發 一 年 , Edison 終 在 本 周 二 凌 晨 二 時 ( 溫 哥 華 時 間 23 日 上 午 十 時 ) 現 身 卑 詩 省 最 高 法 院 , 為 淫 照 案 一 連 兩 日 作 供 。 Edison 為 了 不 想 再 次 傷 害 眾 女 星 , 早 就 表 明 不 會 透 露 女 事 主 的 身 份 及 關 係 , 但 在 辯 方 律 師 黎 建 華 連 番 迫 供 下 , 他 終 於 開 口 確 認 鍾 欣 桐 、 張 芝 、 陳 文 媛 和 顏 穎 思 四 位 女 事 主 身 份 。
離 開 法 院 時 , 他 面 對 傳 媒 誠 懇 地 說 : 「 希 望 每 位 女 受 害 者 企 番 起 身 ! 」
同 日 , 籌 謀 3 月 正 式 復 工 的 阿 嬌 , 猶 如 「 校 」 時 間 , 在 香 港 為 雜 誌 影 相 , 作 復 出 的 第 一 步 。 不 過 當 記 者 問 到 有 關 Edison 上 庭 等 提 問 , 她 則 一 直 封 嘴 , 以 苦 笑 作 回 應 。


 

 


zoom
 

加 國 出 庭
陳 冠 希 第 二 日 到 法 庭 作 供 後 , 才 打 破 沉 默 , 在 庭 外 接 受 傳 媒 訪 問 數 分 鐘 , 其 間 提 到 希 望 所 有 女 受 害 人 可 以 企 番 起 身 , 亦 希 望 大 家 給 他 機 會 。 有 線 電 視 圖 片

飽 受 淫 照 案 洗 禮 的 陳 冠 希 , 表 示 在 過 去 每 一 日 都 過 得 唔 安 樂 、 唔 開 心 , 身 心 受 挫 。 溫 哥 華 時 間 2 月 24 日 ( 作 供 第 二 天 ) , 早 上 9 時 45 分 , 他 在 多 名 保 鑣 和 母 親 陪 同 下 , 以 證 人 身 份 到 卑 詩 省 高 等 法 院 簽 署 證 供 核 實 , 吸 引 近 百 中 外 記 者 到 場 採 訪 。 當 日 他 用 了 3 小 時 細 心 聆 聽 案 件 內 容 , 完 成 作 供 離 開 法 院 時 , 神 情 明 顯 比 前 一 天 輕 鬆 。



 

未 考 慮 返 港

其 間 他 不 乏 笑 容 , 更 有 問 必 答 , 他 表 示 暫 時 未 想 重 返 香 港 娛 樂 圈 , 甚 至 未 有 作 返 港 打 算 , 反 而 希 望 各 受 害 女 星 能 振 作 , 「 過 去 呢 年 我 思 考 好 耐 , 自 己 好 多 時 候 都 唔 開 心 , 希 望 case 盡 快 完 結 , 大 家 可 以 做 番 自 己 , 恢 復 健 康 和 快 樂 正 常 生 活 。 單 case 未 完 我 一 定 唔 會 返 香 港 , 我 唔 想 有 咩 發 生 。 香 港 『 復 出 』 呢 兩 個 字 , 我 未 諗 , 希 望 大 家 俾 個 機 會 我 , 我 咪 多 做 。 單 case 完 , 希 望 每 位 受 害 者 企 番 起 身 , ( 佢 ) 重 要 過 自 己 幾 時 復 出 。 我 冇 諗 過 任 何 娛 樂 圈 工 作 , 我 想 俾 時 間 自 己 深 入 咁 諗 自 己 應 該 點 做 。 」
此 外 , 法 庭 上 最 令 人 驚 訝 的 是 陳 冠 希 親 口 確 認 相 中 四 位 女 主 角 是 鍾 欣 桐 、 陳 文 媛 、 張 芝 及 Rachel 顏 穎 思 。 事 後 更 有 傳 這 四 女 角 將 於 四 月 須 在 港 出 庭 作 供 。


zoom
 

獨 家 圖 片 ︰ 周 二 11:20am
在 陳 冠 希 第 一 日 開 庭 當 日 , 記 者 發 現 阿 嬌 穿 上 長 軍 褸 和 漁 夫 帽 , 在 化 妝 師 及 助 手 陪 同 下 ( 右 圖 ) , 現 身 筲 箕 灣 一 大 廈 , 為 雜 誌 拍 照 。


zoom
 

 


zoom
 

沉 默 ︰ 4:30pm
阿 嬌 離 開 大 廈 時 , 記 者 上 前 訪 問 她 , 她 對 於 所 有 有 關 復 出 和 Edison 上 庭 作 供 的 問 題 , 都 不 回 應 , 急 步 上 車 。


zoom
 

苦 笑
阿 嬌 登 上 座 駕 後 , 面 向 記 者 鏡 頭 不 禁 苦 笑 , 神 情 呆 滯 。


zoom
 

5:15pm
阿 嬌 馬 不 停 蹄 , 再 到 位 於 柴 灣 的 另 一 雜 誌 社 拍 照 。 為 復 出 造 勢 , 阿 嬌 果 然 唔 怕 辛 苦 。



 

阿 嬌 連 踩 兩 場

這 邊 廂 陳 冠 希 向 受 害 者 致 歉 , 那 邊 廂 受 害 者 之 一 的 阿 嬌 鍾 欣 桐 , 則 在 港 靜 悄 悄 復 工 。 本 周 二 ( 24 日 ) , 她 要 連 走 兩 場 , 為 兩 本 雜 誌 影 相 , 去 完 筲 箕 灣 再 落 柴 灣 , 身 旁 助 手 連 化 妝 、 整 頭 一 行 五 人 。 據 知 拍 攝 前 , 英 皇 為 保 護 阿 嬌 , 已 私 下 向 有 關 人 等 講 明 行 程 保 密 , 又 知 會 雜 誌 記 者 , 除 了 有 關 阿 嬌 來 年 工 作 安 排 的 提 問 外 , 其 他 私 人 事 一 律 不 可 問 。



 

阿 嬌 不 在 狀 態

早 上 11 時 許 , 記 者 發 現 她 乘 保 母 車 外 出 , 抵 達 筲 箕 灣 。 戴 漁 夫 帽 遮 掩 了 半 張 臉 的 她 一 落 車 , 便 一 支 箭 衝 入 大 廈 影 樓 , 而 據 知 當 日 她 影 相 不 在 狀 態 。 「 拍 之 前 , 阿 嬌 自 己 坐 埋 一 邊 俾 人 化 妝 、 set 頭 , 冇 乜 出 聲 , 而 早 餐 及 午 餐 都 冇 進 食 , 只 飲 一 杯 熱 飲 就 開 工 。 」 一 位 知 情 人 士 透 露 。
本 刊 記 者 趁 阿 嬌 離 開 大 廈 時 , 上 前 問 她 有 關 Edison 在 加 國 出 庭 及 她 復 出 大 計 , 她 聽 罷 未 有 回 答 , 上 車 後 只 對 鏡 頭 苦 笑 。 之 後 她 為 了 撇 甩 記 者 的 採 訪 車 , 叫 司 機 多 次 衝 紅 燈 及 兜 路 , 險 象 環 生 。
阿 嬌 所 屬 的 英 皇 娛 樂 公 司 表 示 , 阿 嬌 3 月 便 會 正 式 復 出 。 不 過 去 年 事 業 插 水 、 零 收 入 的 阿 嬌 , 早 前 更 將 羅 便 臣 道 31 號 物 業 以 蝕 本 價 出 售 , 又 將 另 一 單 位 放 租 , 試 圖 減 輕 負 擔 。


zoom
 

陳 冠 希 在 溫 哥 華 作 供 首 日 , 由 數 名 保 鑣 護 送 , 乘 坐 四 驅 車 前 往 法 院 , 其 母 親 一 直 陪 伴 在 側 ( 右 圖 ) , 事 後 陳 對 記 者 表 示 母 親 非 常 支 持 他 , 而 他 亦 愛 媽 咪 。


zoom
 

 


 


 

復 出 拍 鬼 片

為 挽 救 阿 嬌 的 事 業 , 英 皇 先 安 排 她 放 了 一 個 漫 長 假 期 , 希 望 淫 照 事 件 及 天 真 言 論 能 淡 化 , 才 讓 阿 嬌 重 投 工 作 , 又 安 排 見 白 龍 王 。 據 知 還 有 不 足 一 星 期 , 阿 嬌 便 復 出 拍 廣 告 及 彭 發 導 演 的 鬼 片 , 雖 然 各 大 傳 媒 及 陳 志 雲 的 《 志 雲 飯 局 》 都 爭 相 邀 阿 嬌 做 訪 問 , 但 內 向 的 阿 嬌 到 這 一 刻 還 很 抗 拒 , 就 算 俾 面 無 做 《 志 雲 飯 局 》 , 都 要 秘 密 進 行 。



 

Mani 指 阿 嬌 心 情 靚

三 月 初 , 阿 嬌 將 會 以 代 言 人 身 份 出 席 亞 洲 區 某 牛 仔 褲 品 牌 的 記 者 會 。 廣 告 商 及 阿 嬌 都 指 定 記 者 會 在 港 舉 行 , 為 阿 嬌 在 香 港 復 出 打 響 頭 炮 。 有 傳 英 皇 為 阿 嬌 與 中 、 港 、 台 的 廣 告 商 斟 洽 後 , 將 接 拍 三 個 廣 告 , 三 月 底 更 會 飛 抵 成 都 出 席 汽 車 廣 告 代 言 活 動 。 英 皇 唱 片 及 藝 人 管 理 部 總 監 霍 汶 希 向 記 者 表 示 : 「 我 每 日 都 有 同 阿 嬌 通 電 話 , 佢 心 情 好 好 , 因 為 佢 籌 備 緊 開 工 , 一 定 唔 會 延 遲 , 一 切 如 常 。 阿 嬌 會 配 合 廣 告 公 司 宣 傳 同 大 家 見 面 , 暫 時 阿 嬌 會 主 力 拍 電 影 和 廣 告 。 」
對 於 陳 冠 希 在 溫 哥 華 庭 上 確 認 阿 嬌 女 主 角 身 份 , 及 向 受 害 人 致 歉 , Mani 說 : 「 阿 嬌 應 該 唔 知 , 佢 心 情 好 好 。 ( 4 月 會 傳 召 其 他 女 主 角 上 庭 喎 ? ) 冇 收 過 通 知 , 唔 係 事 實 , 冇 人 叫 佢 出 庭 。 唔 係 佢 唔 去 , 係 冇 必 要 。 」
至 於 陳 冠 希 去 年 曾 說 會 退 出 香 港 娛 圈 , 會 否 擔 心 被 指 講 過 唔 算 數 , 其 所 屬 公 司 東 亞 唱 片 董 事 陳 志 光 表 示 : 「 所 有 工 作 唔 會 香 港 做 , 當 初 係 指 退 出 香 港 , 所 以 全 部 工 作 都 會 香 港 以 外 例 如 東 南 亞 、 台 灣 、 內 地 等 地 方 做 。 」


zoom
 

陳 冠 希 年 前 拍 攝 的 電 影 《 神 鎗 手 》 快 將 上 映 , 網 上 除 了 發 現 他 和 任 賢 齊 、 黃 曉 明 的 海 報 之 外 , 預 告 片 中 以 陳 的 對 白 作 賣 點 : 「 你 想 挑 戰 香 港 警 察 , 我 等 你 ! 」 現 在 看 來 , 別 有 滋 味 。


zoom
 

 



 

三 女 主 角 避 世

被 陳 冠 希 在 庭 上 確 認 的 女 主 角 , 除 了 阿 嬌 外 , BoBo 陳 文 媛 、 張 芝 及 Rachel 顏 穎 思 都 曾 被 淫 照 事 件 導 致 情 緒 低 落 , 過 去 一 年 避 得 就 避 。



 

BoBo 有 男 友 支 持


zoom
 

 

準 備 嫁 人 做 少 奶 奶 的 BoBo , 事 件 爆 發 後 , 與 男 友 金 紫 耀 火 速 離 港 , 避 走 美 國 三 藩 市 。 有 傳 兩 人 婚 姻 遭 男 友 家 長 反 對 , 無 了 期 押 後 。 3 個 月 前 BoBo 由 加 拿 大 返 港 , 過 深 居 簡 出 的 生 活 。 23 日 , BoBo 被 傳 媒 發 現 到 北 角 華 匯 中 心 接 男 友 收 工 , 她 一 見 記 者 即 掉 頭 走 , 匿 入 男 友 公 司 的 停 車 場 。



 

 

芝 破 鏡 重 圓


zoom
 

《 蘋 果 日 報 》 圖 片

事 件 發 生 後 , 芝 形 象 事 業 插 水 、 婚 姻 險 觸 礁 , 當 時 有 傳 拉 姑 不 滿 , 芝 與 霆 鋒 鬧 離 婚 , 為 挽 救 婚 姻 , 芝 抱 埋 Lucas 遠 赴 泰 國 箍 煲 。 不 過 事 過 境 遷 , 早 前 更 有 傳 她 再 度 懷 孕 。



 

Rachel 從 商 讀 書


zoom
 

 

事 發 後 Rachel 全 面 退 出 娛 樂 圈 , 除 了 在 城 大 攻 讀 法 律 外 , 去 年 更 與 友 人 在 中 環 合 資 開 花 店 , 更 被 傳 媒 拍 下 與 景 福 集 團 後 人 楊 承 宇 開 P 。 日 前 有 記 者 問 Edison 上 庭 事 件 , 嚇 到 她 慌 忙 說 : 「 我 唔 會 講 , 你 走 啦 ! 」



 

復 出 工 作 少

阿 嬌 被 淫 照 事 件 拖 累 , 全 面 停 工 , 就 連 英 皇 投 資 的 《 梅 蘭 芳 》 亦 慘 被 刪 去 所 有 戲 份 , 而 她 在 事 件 發 生 前 主 演 的 《 出 水 芙 蓉 》 更 慘 遭 押 後 上 映 。 不 過 Edison 主 演 的 《 神 鎗 手 》 終 可 在 四 月 重 見 天 日 , 看 來 今 年 復 出 工 作 , Edison 條 路 會 比 阿 嬌 易 行 。

阿 嬌
電 影 ︰ 有 傳 阿 嬌 首 部 復 出 拍 攝 的 電 影 將 會 是 彭 發 執 導 , 新 作 以 驚 慄 為 主 , 將 會 在 3 至 5 月 開 戲 。
另 外 , 盛 傳 英 皇 買 下 內 地 女 作 家 白 沙 的 小 說 《 死 於 一 場 荷 爾 蒙 的 妖 精 》 版 權 , 請 來 阮 世 生 執 導 , 阿 嬌 飾 演 都 市 女 性 。
廣 告 ︰ 某 牛 仔 褲 品 牌 代 言 和 成 都 汽 車 代 言 。

Edison
電 影 ︰ 已 拍 的 《 神 鎗 手 》 除 香 港 宣 傳 外 , Edison 將 會 出 席 其 他 地 方 的 宣 傳 活 動 。
廣 告 ︰ 27 日 出 席 adidas 新 加 坡 舉 行 的 活 動 及 快 餐 連 鎖 店 Carl's Jr 的 宣 傳 。


zoom
 

阿 嬌 與 前 男 友 方 力 申 拍 攝 的 《 出 水 芙 蓉 》 , 事 件 發 生 後 遲 遲 未 能 上 映 。


zoom
 

在 《 神 鎗 手 》 一 片 , Edison 飾 演 軍 裝 警 察 , 後 加 入 狙 擊 手 部 隊 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()