放大

喪 母 不 久 的 唐 詩 詠 , 一 身 黑 素 服 打 扮 , 崔 建 邦 亦 全 程 照 顧 她 , 大 獻 殷 勤 。

崔 建 邦 ( Amigo ) 和 唐 詩 詠 拍 拖 四 年 半 , 月 前 因 男 方 先 拖 台 灣 模 特 兒 Renee 返 家 過 夜 斷 正 , 後 拖 「 新 一 代 咪 神 」 徐 淑 敏 到 中 環 夜 店 貼 身 狂 歡 , 唐 詩 詠 不 甘 男 友 「 雜 食 」 , 已 經 斷 然 「 斬 纜 」 , 表 明 : 「 我 同 佢 分 手 , 以 後 唔 想 再 提 呢 個 人 ! 」
不 過 最 近 唐 詩 詠 的 母 親 突 然 病 逝 , 被 指 花 心 而 形 象 下 滑 的 崔 建 邦 , 乘 虛 而 入 , 不 斷 向 舊 愛 大 獻 殷 勤 , 以 求 箍 煲 。 上 周 六 ( 21 日 ) , 記 者 發 現 兩 人 約 埋 數 位 朋 友 在 將 軍 澳 大 牌 檔 打 邊 爐 , 其 間 崔 唐 二 人 並 肩 而 坐 有 講 有 笑 , 之 後 更 深 夜 一 同 返 回 崔 建 邦 寓 所 , 重 回 昔 日 的 半 同 居 生 活 。
女 人 心 靈 最 脆 弱 的 時 候 , 難 免 最 容 易 被 攻 陷 , 崔 建 邦 就 係 睇 準 時 機 攝 位 翻 兜 , 得


 

 

崔 建 邦 雖 然 冇 樣 冇 高 度 , 單 靠 一 把 三 寸 不 爛 之 舌 , 已 經 能 短 時 間 在 司 儀 界 站 穩 陣 腳 。 而 被 指 是 「 花 心 男 」 的 他 , 情 史 一 籮 籮 , 先 後 被 傳 搭 上 袁 彌 明 、 宋 熙 年 、 甄 詠 珊 等 , 而 月 前 與 台 灣 名 模 Renee 和 徐 淑 敏 的 「 偷 食 事 件 」 , 更 令 唐 詩 詠 死 心 , 最 終 分 手 收 場 。 崔 建 邦 還 將 去 年 送 給 唐 使 用 的 舊 福 士 座 駕 收 回 自 用 , 唐 隨 後 亦 自 費 買 了 甲 蟲 車 代 步 , 擺 到 明 你 還 你 , 我 還 我 。


zoom
 

崔 建 邦 和 唐 詩 詠 地 下 地 上 情 維 持 4 年 多 , 去 年 曾 一 同 上 《 獎 門 人 》 玩 啜 乒 乓 波 , 不 過 近 日 崔 被 傳 力 追 咪 神 徐 淑 敏 ( 右 圖 ) , 兩 人 更 被 指 拖 住 手 在 中 環 蒲 夜 店 , 唐 詩 詠 才 死 心 分 手 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

《 壹 週 刊 》 圖 片



 

請 假 陪 過 情 人 節

不 過 凡 事 冇 絕 對 , 最 近 唐 詩 詠 的 母 親 猝 逝 , 崔 建 邦 隨 即 管 接 管 送 , 協 助 她 處 理 身 後 事 , 大 表 關 懷 , 而 本 身 朋 友 不 多 , 與 父 親 關 係 又 疏 離 的 唐 詩 詠 , 在 最 心 靈 空 虛 脆 弱 時 刻 , 漸 漸 被 感 動 , 終 與 崔 建 邦 重 燃 愛 火 。 「 Amigo 份 人 好 爛 玩 , 俾 傳 媒 踢 爆 幾 單 緋 聞 後 , 形 象 受 影 響 , 陳 志 雲 都 同 佢 傾 過 , 佢 都 知 自 己 衰 。 咁 詩 詠 屋 企 有 白 事 , Amigo 當 然 會 幫 佢 。 況 且 佢 始 終 分 手 冇 耐 , Amigo 都 算 將 功 贖 罪 , 仲 特 登 向 公 司 請 假 陪 詩 詠 過 情 人 節 , 番 埋 一 齊 都 唔 奇 。 」
崔 建 邦 雖 然 翻 兜 唐 詩 詠 成 功 , 但 未 有 即 時 享 受 二 人 世 界 , 上 周 六 ( 21 日 ) , 他 們 相 約 數 位 友 人 , 在 將 軍 澳 坑 口 村 大 牌 檔 打 邊 爐 , 大 家 烚 好 熱 鬧 , 平 復 詩 詠 喪 母 的 悲 傷 心 情 。


zoom
 

打 邊 爐 期 間 , 崔 建 邦 知 唐 詩 詠 愛 吃 粟 米 , 亦 主 動 夾 粟 米 給 她 。


zoom
 

當 晚 大 班 友 人 一 齊 「 烚 烚 」 , 有 講 有 笑 , 唐 詩 詠 間 中 都 露 出 笑 容 , 看 來 其 心 情 已 平 復 不 少 。


zoom
 

崔 建 邦 為 了 令 女 友 忘 掉 傷 痛 , 專 登 相 約 4 位 友 人 , 到 人 氣 極 旺 的 坑 口 村 大 牌 檔 晚 膳 。 該 處 僅 以 帆 布 和 半 透 明 膠 布 遮 擋 , 相 當 有 風 味 。



 

發 現 記 者 照 上 樓

現 場 所 見 , 崔 建 邦 不 時 主 動 撩 唐 詩 詠 傾 偈 , 其 間 崔 建 邦 知 道 她 愛 吃 粟 米 , 還 專 登 起 身 夾 粟 米 給 她 , 令 唐 詩 詠 甜 在 心 頭 。 至 晚 上 11 時 許 , 崔 建 邦 更 載 女 方 一 同 返 回 自 己 位 於 廣 播 道 的 寓 所 。 兩 人 在 停 車 場 泊 好 車 後 , 發 現 有 記 者 拍 照 , 當 時 手 持 兩 袋 購 物 袋 的 唐 詩 詠 猶 豫 數 秒 後 , 大 方 與 崔 建 邦 一 同 上 樓 , 相 信 她 亦 諗 清 諗 楚 , 要 與 這 「 花 心 男 」 重 新 開 始 。
對 於 向 喪 母 的 女 友 大 表 關 懷 求 箍 煲 一 事 , 崔 建 邦 表 示 : 「 我 從 來 冇 講 過 我 係 分 手 定 一 齊 , 一 切 都 係 外 界 自 說 自 話 … … 我 一 向 係 好 好 朋 友 , 好 似 親 人 一 樣 。 」


zoom
 

至 11 時 許 , 崔 建 邦 駕 駛 住 白 色 Beetle 載 唐 詩 詠 返 回 自 己 的 廣 播 道 寓 所 , 看 來 崔 建 邦 的 招 果 然 了 得 。


zoom
 

其 間 雖 然 唐 詩 詠 發 現 記 者 在 旁 拍 照 , 但 她 想 了 數 秒 後 , 依 然 拿 兩 袋 戰 利 品 跟 崔 建 邦 上 樓 。


zoom
 

2 月 初 , 被 飛 的 崔 建 邦 , 有 空 便 會 陪 唐 詩 詠 到 伊 利 沙 伯 醫 院 探 唐 母 , 藉 此 挽 回 芳 心 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()