放大

左 起   Crystal Winkie Regen
2008   在 書 展 推 出 寫 真 集 賣 個 滿 堂 紅 , 工 作 隨 即 接 踵 而 來 。

姊 妹 同 心 , 其 利 絕 對 可 斷 金 。 橫 掃 多 個 新 人 獎 的 HotCha , 予 我 最 強 烈 的 感 覺 , 是 三 位 成 員 非 常 團 結 , 女 孩 子 間 的 是 是 非 非 , 與 她 們 絕 緣 。
「 因 為 我 互 相 遷 就 ! 」 Crystal 、 Regen 、 Winkie 異 口 同 聲 。
「 遷 就 」 從 來 知 易 行 難 。 出 自 三 位 廿 歲 出 頭 的 女 孩 口 中 , 娛 樂 圈 催 人 成 熟 , 又 一 例 證 。


 

History

 


zoom
 

2007   入 行 未 夠 一 年 即 有 機 會 拍 家 電 廣 告 , 一 身 潮 女 造 型 , 大 騷 青 春 。


zoom
 

2008   在 競 爭 激 烈 的 頒 獎 禮 拿 到 新 人 金 獎 , 喜 極 而 泣 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

異 類   Crystal 張 紋 嘉


zoom
 

 

「 HotCha 之 中 , 我 角 色 好 似 『 大 姐 姐 』 , 隊 員 有 情 緒 問 題 、 困 惑 , 都 會 搵 我 傾 。 我 由 細 到 大 習 慣 一 個 人 , 父 母 各 有 各 忙 , 關 係 疏 離 , 成 家 難 得 一 齊 食 餐 飯 。 幾 年 前 , 父 母 終 於 離 婚 , 我 竟 然 冇 乜 感 覺 !
「 我 有 小 聰 明 , 父 母 一 直 俾 我 自 由 發 揮 , 可 能 太 自 由 , 到 中 學 時 , 太 有 性 格 反 而 成 為 『 異 類 』 。
「 我 讀 中 學 十 足 一 間 『 師 姑 庵 』 , 大 部 份 同 學 淨 係 死 讀 書 , 見 我 遲 到 幾 次 , 間 中 唔 交 功 課 就 覺 得 我 唔 乖 。 冇 所 謂 啦 , 反 正 當 時 已 經 參 加 『 官 塘 劇 團 』 , 每 日 一 夠 鐘 放 學 , 就 趕 過 去 排 戲 。
「 同 學 覺 得 我 唔 合 群 , 但 我 早 已 計 劃 好 自 己 條 路 — — 大 學 讀 語 言 , 原 想 做 新 聞 主 播 。 Final year 時 , 因 為 公 司 Dance Society 搵 舞 蹈 員 , 誤 打 誤 撞 入 行 。 但 我 知 道 做 藝 人 唔 長 久 , 如 果 發 展 得 唔 好 , 大 不 了 去 寫 劇 本 或 者 開 boutique 。 」

Crystal Cheung
白 色 泡 泡 背 心 $790 A|X Armani Exchange
粉 紅 色 泡 泡 短 裙 $399
珍 珠 及 蝴 蝶 吊 墜 金 色 頸 鏈 $29.9
彩 色 膠 手 $79.9
All H&M
白 色 夾 啡 色 羽 毛 小 禮 帽 $1,980
Jaycow from White Bridal Couture
灰 色 T-strap 膠 鞋 $800 MELISSA from Pedder Red
粉 紅 色 短 襪 、 深 紫 及 粉 紫 色 膠 手
All stylist's own



 

Profile


zoom
 

 

Crystal Cheung 張 紋 嘉
出 生 日 期 : 1985 年 7 月 21 日 ( 巨 蟹 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 4 吋
體 重 : 103 磅
語 言 : 廣 東 話 、 普 通 話 及 英 語 。
學 歷 : 香 港 理 工 大 學 語 言 學 系 畢 業
網 誌 : http://hk.myblog.yahoo.com/HotCha-Crystal



 

Crystal's Choice


zoom
 

 

「 我 幾 懶 都 好 , 落 妝 都 要 好 乾 淨 , 否 則 我 對 眼 好 易 發 炎 , 我 會 用 棉 花 棒 來 落 睫 毛 液 , 最 鍾 意 用 shu uemura 的 落 妝 油 , 洗 完 好 乾 淨 , 皮 膚 又 唔 覺 乾 。 」

shu uemura
High Performance Balancing Cleansing Oil $585


 

 


 

成 長   Regen 張 惠 雅


zoom
 

 

「 我 細 細 個 已 經 發 明 星 夢 , 就 算 屋 企 人 面 前 唱 歌 , 都 會 變 另 外 一 個 人 。
「 我 東 涌 長 大 , 家 境 中 規 中 矩 , 哥 哥 、 家 姐 大 我 成 十 年 , 家 人 都 寵 我 , 怕 我 學 壞 。 中 學 時 , 夜 晚 落 街 踩 單 車 , 都 俾 哥 哥 鬧 餐 死 。 拍 拖 ? 最 多 只 係 敢 拖 住 個 男 仔 隻 衫 袖 咋 。
「 哥 哥 做 警 察 , 常 面 對 邊 緣 少 年 , 一 聽 到 我 要 入 娛 樂 圈 , 反 對 得 最 強 烈 , 但 我 對 自 己 自 制 能 力 有 信 心 。 入 行 前 , 我 葵 芳 一 間 日 本 cafe 做 侍 應 , 招 呼 人 客 , 仲 要 抹 地 、 洗 碗 , 勁 樣 衰 , 又 辛 苦 。 難 得 唱 片 公 司 賞 識 , 點 解 唔 試
「 由 參 加 歌 唱 比 賽 開 始 , 不 經 不 覺 , 我 已 經 入 行 四 年 , HotCha 之 中 我 年 資 算 最 深 。 呢 幾 年 , 最 大 得 係 學 懂 互 相 遷 就 。 記 得 組 成 冇 幾 耐 , 我 一 齊 去 馬 來 西 亞 旅 行 , 點 知 為 爭 沖 涼 , 嗌 四 個 鐘 頭 交 。 好 彩 , 呢 次 係 唯 一 一 次 , 否 則 可 能 一 早 散 band 。
新 人 獎 , 我 會 更 加 努 力 。 入 得 行 , 就 要 風 風 光 光 , 留 個 輝 煌 紀 錄 , 不 過 依 家 目 標 , 係 儲 錢 請 屋 企 人 去 旅 行 。 」

Regen Cheung
黃 色 皺 褶 上 衣 $249
顏 色 生 果 吊 墜 黃 色 金 屬 頸 鏈 $199
Both H&M
黑 色 網 紗 頭 箍 ( 未 定 價 )
Jaycow from White Bridal Couture
白 色 泡 泡 短 褲 stylist's own
米 白 色 高 鞋 model's own



 

Profile


zoom
 

 

Regen Cheung 張 惠 雅
出 生 日 期 : 1988 年 9 月 7 日 ( 處 女 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 2 吋
體 重 : 96 磅
語 言 : 廣 東 話 、 普 通 話 及 英 語 。
學 歷 : 中 學 畢 業
網 誌 : http://hk.myblog.yahoo.com/hotcha_regen



 

Regen's Choice


zoom
 

 

「 我 平 日 化 妝 好 重 遮 瑕 , 有 個 化 妝 師 教 我 化 妝 前 先 用 cream 幫 塊 面 做 massage , 個 妝 會 更 貼 , 另 外 我 自 己 好 鍾 意 Laura Mercier 的 foundation Primer , 搽 好 薄 , 遮 瑕 度 都 好 高 , 而 且 個 妝 keep 到 成 日 , 仲 好 貼 。 」

Laura Mercier Foundation Primer $280



 

艱 辛   Winkie 黎 美 言


zoom
 

 

「 每 次 開 始 訪 問 , 我 一 定 講 : 『 我 叫 Winkie , 黎 美 言 。 』 因 為 入 行 後 最 唔 開 心 , 就 係 人 成 日 將 我 同 Crystal 調 轉 。
「 我 原 本 叫 黎 嘉 穎 , 但 相 士 話 不 利 圈 中 發 展 , 最 好 改 做 『 黎 美 君 』 , 但 咁 鬼 老 土 ! 最 後 終 於 決 定 叫 『 美 言 』 , 警 惕 自 己 要 講 好 聽 說 話 , 都 幾
「 入 行 前 , 我 有 個 Dance Society 認 識 男 友 , 大 家 幾 乎 發 展 到 談 婚 論 嫁 地 步 , 但 一 諗 到 結 婚 就 一 世 , 加 上 大 家 性 格 都 唔 係 咁 , 索 性 分 手 。
「 比 起 佢 兩 個 , 我 入 行 經 歷 較 艱 辛 。 06 年 第 一 次 casting , 因 為 肥 , 俾 在 場 工 作 人 員 揶 揄 : 『 咁 肥 膩 , 叫 午 餐 肉 晒 ! 』 之 後 我 痛 定 思 痛 , 積 極 減 肥 。 過 幾 個 月 , 當 時 我 係 啤 梨 dancer , 公 司 咁 有 人 在 場 , 見 我 熟 口 熟 面 , 大 家 傾 起 至 記 得 我 就 係 當 日 塊 『 午 餐 肉 』 。 佢 望 住 我 眼 神 , 就 好 似 話 我 變 另 外 一 個 人 咁 , 一 刻 , 我 知 道 自 己 終 有 人 賞 識 。 」

Winkie Lai
粉 紅 色 印 花 泡 泡 tube dress $1,490
A|X Armani Exchange
白 色 tank top ( 未 定 價 ) agnes b.
白 色 羽 毛 蝴 蝶 結 頭 飾 $1,580
Jaycow from White Bridal Couture
白 色 紗 裙 stylist's own


 

 

Profile


zoom
 

 

Winkie Lai 黎 美 言
出 生 日 期 : 1987 年 10 月 18 日 ( 天 秤 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 3 吋
體 重 : 102 磅
語 言 : 廣 東 話 、 普 通 話 、 英 語 及 法 語 。
學 歷 : 香 港 城 市 大 學 專 上 學 院 語 文 學 部 畢 業
網 誌 : http://hk.myblog.yahoo.com/HotCha-Winkie



 

Winkie's Choice


zoom
 

 

「 我 平 時 最 注 重 補 濕 , 睡 前 一 定 會 放 一 杯 水 在 床 頭 , 以 免 皮 膚 水 份 被 抽 乾 , 即 使 清 潔 , 我 都 會 用 洗 面 奶 , 之 後 再 拍 toner , 夜 晚 鍾 意 用 Dr. Ci:Labo 的 溫 泉 補 濕 面 膜 , 用 完 第 二 日 皮 膚 仍 會 很 水 潤 。 」

Dr. Ci:Labo
Aqua Collagen Gel Super Moisture $330



 

Tell me...

HotCha ( 解 作 「 狂 熱 」 、 「 熱 愛 」 之 意 。 )
成 員 包 括 : 張 紋 嘉 ( Crystal ) 、 張 惠 雅 ( Regen ) 、 及 黎 美 言 ( Winkie ) 。 07 年 4 月 4 日 加 入 樂 壇 , 三 位 成 員 各 在 不 同 場 合 被 發 掘 : Crystal 於 06 年 被 選 中 與 鄭 融 拍 攝 一 輯 「 06 世 界 盃 決 賽 周 」 宣 傳 片 ; Regen 04 年 參 加 唱 片 公 司 舉 辦 的 「 星 途 大 戰 歌 唱 比 賽 」 獲 得 季 軍 ; Winkie 則 是 參 加 06 年 動 漫 節 「 The One Dance Competition 」 。 HotCha 出 道 前 , 曾 被 公 司 安 排 到 日 本 著 名 演 藝 訓 練 學 校 受 訓 。
主 要 作 品 : 唱 片 《 HotCha HotCha 》 ( 2007 ) 、 《 SEXXY-FUNNY-COOL 》 ( 2008 ) ; 電 視 劇 《 四 葉 草 之 盛 裝 舞 步 愛 作 戰 》 ( 2008 ) ; 寫 真 集 《 On The Move 》 ( 2008 ) 。
官 方 網 頁 : http://www.newaystar.com



 

ME! LOOK
Zoe

Makeup Artist
「 今 次 的 妝 以 粉 紅 色 為 主 , 比 較 dolly 。 Crystal 個 妝 focus 在 胭 脂 , 比 平 時 再 向 後 拖 長 , 眼 頭 亦 會 加 少 許 粉 紅 令 整 體 感 覺 更 可 愛 ; Regen 個 妝 重 在 眼 部 , 用 誇 張 、 又 濃 又 密 的 眼 睫 毛 , 眼 妝 亦 會 圓 大 ; Winkie 個 嘴 靚 , 會 用 好 sharp 的 粉 紅 色 , 眼 妝 輪 廓 光 影 會 明 顯 。 」


zoom
 

Crystal


zoom
 

Regen


zoom
 

Winkie



 

 

後 記

睇 唔 出 HotCha 咁 「 神 婆 」 , 除 搵 大 師 改 藝 名 , 仲 一 早 睇 埋 流 年 : Crystal 、 Regen 今 年 犯 太 歲 , 好 在 , keep 住 健 康 性 感 形 象 就 會 逢 凶 化 吉 。 咪 再 話 佢 忽 然 性 感 , 為 擋 煞 咋 !



 

Shop List :

agnes b. 中 環 國 際 金 融 中 心 3 樓 2805 0678
A|X Armani Exchange 中 環 娛 樂 行 地 下 2521 8422
DKNY 尖 沙 咀 廣 東 道 30 號 地 下 2377 9900
Dr. Ci:Labo 銅 鑼 灣 京 士 頓 街 名 店 廊 LCX 1 樓 2628 9688
H&M 中 環 皇 后 大 道 中 68 號 2110 9546
Laura Mercier 尖 沙 咀 海 港 城 連 卡 佛 3101 9172
Pedder Red 中 環 威 靈 頓 街 64-66 號 地 下 2118 3712
shu uemura 銅 鑼 灣 羅 素 街 38 號 地 下 C 鋪 2506 4283
White Bridal Couture 中 環 擺 花 街 17 號 地 下 2521 3288



 

 



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()