關楚耀( Kelvin)去年在日本藏毒被捕後,閉關一年,最近正式全面復工,早前幫港台的紀錄片《一腳成名踏上英超路》創作主題曲《一步》,昨日在大埔拍攝 MV,首次公開復工接受訪問。 Kelvin明顯比以前消瘦,但精神不錯,問他復工後首次見傳媒心情是否緊張?他坦言:「開頭都有啲,但見到你哋(指記者)傾過偈後,就冇咁緊張,你哋好似幫我做心理輔導, OK呀。」 Kelvin也直言已有心理準備接受任何批評。

有與衞詩聯絡 放大圖片
昨日見 Kelvin身形消瘦不少,不過即席做 sit up時狀態卻不俗。

昨日見 Kelvin身形消瘦不少,不過即席做 sit up時狀態卻不俗。

問是否暫時不再識女朋友? Kelvin說:「冇呀,冇諗啦。」可有再與台灣美眉聯絡? Kelvin表示沒有,不過則有與前女友衞詩聯絡,他說:「知道佢信咗教,知道佢開心同健康。」契爺譚詠麟則同樣給予鼓勵。採訪、攝影:胡比


關楚耀昨日正式復工拍 MV,對現場傳媒的要求可謂有求必應。

關楚耀 復出 戒女色 拍 MV

關楚耀同Mika親熱認錯

關楚耀(Kelvin)自去年捲入藏毒案後昨日首度出席公開活動,面對十數傳媒表現緊張,不過對記者有求必應非常合作,Kelvin一開口即說:「今日好興奮,等咗你哋(指記者)好耐,好似見番啲舊朋友,你哋係我嘅心理醫生。」


關楚耀心情興奮大晒球技。

知衰的Kelvin承認有與契爺譚詠麟聯絡,曾被對方嘲笑返加拿大打工的他說:「當時有咁諗過,但好似逃避,最後決定留港面對。」他透露已做定心理準備受抨擊:「自己真係犯錯,大家可以話我。」對於感情生活,Kelvin表示暫以工作為先,問到有否後悔與台灣美眉Mika拍親熱照?他說:「冇,不過呢件事好錯。」

關楚耀復出睇「醫生」

閉關年多的關楚耀(Kelvin),昨日重出生天出席公開活動,知衰的他緊張地說:「今日好興奮,等咗你哋(指記者)好耐,見番啲舊朋友咁,你哋係我嘅心理醫生!」他更揚言願接受批評:「始終自己犯錯,闖咗禍!(有冇見過譚詠麟?)有,佢都叫我做好自己!」他更以「好錯」來形容與美眉Mika拍親密照。

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()