張致恒( Steven)、周永恒( Roy)與太太趙梓淇和女兒周信希等,前日在葵涌基督教復興教會葵芳堂受浸,關智斌和曾與 Steven傳緋聞的鍾舒漫到場觀禮。

約會潘霜霜 放大圖片
受浸儀式進行時,周永恒一家三口齊上台。

受浸儀式進行時,周永恒一家三口齊上台。

Steven受浸前與台下教友分享見證:「我傷害過好多女仔,但有個女仔教我信主同點搵真愛,我一世只愛佢一個,大家幫手祈禱,我好想同佢結婚。」 Steven曾與內地女星張馨予傳緋聞,事後問他有否傷害過張?他說:「佢係我好朋友。」 Steven說張曾介紹他認識潘霜霜:「我哋喺北京有同朋友一齊飲過嘢,有電話聯絡。」對於有指潘借林峯上位, Steven拒評誰對誰錯:「戀愛係雙向,冇其中一方都唔成事。」另外, Roy說囡囡以往經常要入醫院,但現時已沒大礙。採訪、攝影:楊浩賢、朱志聰


張致恒說以往傷害過不少女仔。

張致恒 受洗 懺傷女 傷過好多女仔  盼結婚

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()