上海天氣零下十多度,雖然華仔身上冷帽、羽絨、雪褲,樣樣禦寒衣物齊備,不過仍然凍到騰騰震,好在劇組為他預備一個被他稱為「小太陽」的暖風機。
娛樂頂點
大陸網收 o靚 劉華潮玩山寨版 facebook
2010年01月22日
多年來一直堅稱未結婚的劉德華,去年八月被踢爆與隱形女友朱麗倩於美國賭城秘密註冊結婚,驚爆全城,更被封「大話天王」,令他多年的正面偶像形象破滅。
面對形象大插水,劉華為免流失 fans,去年 11月開始,於內地交友網同 fans chit chat,並 hard sell fans加入「華仔天地」,以增加歌迷數量。佢玩嘅係山寨版 facebook——「開心網」,此大陸網在短短兩個月已吸引到六千萬個用戶,與正版「 facebook」只得五萬多用戶,拋離甚遠,大陸有十億人口,難怪劉華要戮力在大陸網吸納 fans。
劉德華一向對米飯班主( fans)非常呵護,歌迷會每隔三個月便有敍會。他又會趁出埠工作,抽空跟當地 fans見面,就連公司搬竇,都揀可容納過百歌迷嘅地方為首要條件。


我最鍾意網上偷菜。(設計對白)
 
華仔在「開心網」首頁,不介意寫上真實出生日期,又 hard sell「華仔天地」係大家庭,叫人入會,但就避開婚姻狀況冇填!
 
華仔在網上會親自留言,如果太忙,則會叫助手代筆,但助手代帖亦會顯示,好均真!

會員 140萬
去年十一月,劉德華以個人名義在大陸「開心網」登記註冊,會員主要是內地網民,至今成為劉華的朋友已多達 140餘萬人。正當大家熱捧 facebook同時,華仔亦趕潮流,不過佢玩嘅係抄到足 facebook嘅山寨版「開心網」。華仔差不多三日就 update一下近況,更親自寫日記,甚少假手於人。
平安夜剛做完鄭秀文演唱會第一場嘉賓,他已急不及待於當晚凌晨三點留言,大讚 Sammi好 fit,佢唔瞓都實個網,緊張程度同股民實個市無分別。現於橫店拍攝《新少林寺》的華仔,不時向大家報告行蹤,並拍下私相簿,還鬼馬地加上標語及效果,令相片非常生動。


由於下雪後,路面濕滑,工作人員即時搵對賣魚佬水鞋俾佢着,以免跣親。華仔唔介意公開呢個薯 look,仲講笑說是「 2010年最流行雨靴」。
 
最近華仔在上海橫店拍攝《新少林寺》。 1月 10日因為下大雪,令他的武術訓練被逼暫停,華仔難得放假一天。

拍短片「收 o靚」


華仔在網內自拍了一段短片,呼籲大陸 fans可透過此網與他聯絡。

劉德華在「開心網」上更公然「收 o靚」,道明如果本月三十一日前入會就有着數,會有 Andox公仔送。佢仲拍埋片放上網,話如果想知道佢嘅近況,同佢近距離接觸,就快啲加入華仔天地,好鬼 hard sell。
在上海拍戲苦悶,返回酒店後,華仔亦沉迷玩近日內地網民最
受歡迎的「農場」和「泊車」遊戲。從他打理農場的情況看,他不但種滿不同種類農作物,每天也有灌溉及收割,更不時到朋友農場
偷菜,可見他十分活躍。此外,他亦戮力為自己豪宅嘅房間、書房、浴室等多番粉飾,可見他玩遊戲與工作,一樣「牛華」上身,死做爛做!
上網喪玩農場


半夜偷菜
熱爆「開心網」的開心農場遊戲,明抄 facebook內的 happy farm,遊戲方式幾乎抄到足,除了一分耕耘一分收穫外,可到友人的農田偷菜,坐享其成。
 
劉華更為自己在遊戲中所賺下的錢購入豪宅,並改名為「清水灣海灣豪宅」,相當搞笑。足證他花了不少時間、心機去打造這個虛擬居所。
 
華仔愛上網偷菜的習慣,被大陸的《南都娛樂周刊》報道出來。

親自寫 blog


緊張比賽
 
12月 27日,華仔天地舉辦保齡球比賽,華仔自言期待已久,又自爆緊張到騰出兩天練習。


聖誕聯歡
劉德華與香港歌迷的聖誕聯歡活動,亦話咁快鋪上網,供內地「開心網」民分享。





arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()