自稱「 D Cup JJ」的 o靚模新女梁筠兒( Bambi)昨日低胸在上環宣傳豐胸產品 Spa Collection。 Bambi聲稱接受療程後胸部由 C cup升為 D cup,目前三圍數字是 34D、 24、 34。

「第一次覺得痛」

然而看來 Bambi完全不像有 D cup,她被追問多兩句後也猶豫說:「大家覺得呢?你哋估吓啦。我本來係 C cup,一個月左右就升咗一 cup。我會繼續豐胸,下個月要幫攝影集影相。」她又表示攝影集的性感極限只可以去到露背。Bambi指做療程時被治療師摸胸相當尷尬,她說:「除晒衫俾人不停按個胸,雖然個治療師都係女人,但係用手去摸,覺得好尷尬。第一次做時覺得有啲痛,又忍唔住笑。」採訪、攝影:魯萍、黃文成


D Cup JJ現時積極豐胸,務求以最佳狀態拍攝下月的攝影集。

梁筠兒豐胸被摸感尷尬

施念慈旗下新模、有「翻版賈曉晨」之稱的梁筠兒(Bambi),昨日以代言人身份出席Spa Collection舉行的豐胸療程宣傳活動。Bambi表示未接受療程之前是C Cup,現已升至理想的D Cup。


Bambi表示攝影集會帶給大家驚喜。

Bambi坦言初次去豐胸很尷尬:「要唔着衫畀人摸同按摩個胸,第一次覺得好尷尬,同埋好痕。」她又透露將與所屬模特兒公司另外三位模特兒一同拍攝影集,暫定六月推出。問到是否避開七月書展的o靚模寫真戰?她說:「我哋呢本唔同寫真集,係攝影集。(性感尺度呢?)會畀驚喜大家。(比堅尼?)可能會仲犀利啲。(內衣?)我哋係日本風嘅Sexy。(日本Cosplay?)都好喎。(半裸呢?)OK可以接受,最緊要靚,我嘅底線係三點不露。」


原本C Cup的Bambi,做了豐胸療程後已升至D Cup。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()