鄧紫棋(G.E.M.)和梁詠琪等昨晚現身apm會考放榜活動,為今日收成績單的考生打氣,兩人更反對青春少艾因成績失利而湧入o靚模界。

今日會考放榜,G.E.M.、梁詠琪(GiGi)、鄧麗欣(Stephy)、泳兒和陳偉霆等昨晚為會考生打氣,GiGi鼓勵學生分數不代表一切,至於有女學生成績欠佳即跳入o靚模行業,她說:「錯晒!咁係唔長久,知識先係一世嘅,o靚模只有青春嗰段時間,過咗就冇,應該讀多啲書。」兩年前才經歷會考放榜的G.E.M.,談到o靚模問題,她說:「只係表面,唔係長久,讀書先可以充實自己,內涵最緊要。」


G.E.M.(左)和陳偉霆等出席apm會考放榜活動,為考生打氣。
G.E.M.(左)和陳偉霆等出席apm會考放榜活動,為考生打氣。


洪卓立(左起)、鍾舒漫、泳兒、鄭家維和陳偉霆,齊齊出席活動。
洪卓立(左起)、鍾舒漫、泳兒、鄭家維和陳偉霆,齊齊出席活動。




Stephy解開外套在台上勁舞,十分性感。
Stephy解開外套在台上勁舞,十分性感。

此外,Stephy身披綠色小外套,內襯超貼身低胸短褲上陣,因衣料肉色,看似裸體,她坦言緋聞男友方力申曾過目:「佢話可以再放啲。」至於餅碎表示不信她與傅穎不和,Stephy說:「依家計劃去雲南工作前約食飯。(親自打畀傅穎?)我忙緊工作,所以會交畀區文詩約。」



Monique預計得十分

另外,年初因藏毒被捕的周凱盈(Monique)及新八模成員江怡(Betrys)都是應屆會考生,她們對放榜表現緊張,Monique說:「預咗有十分,考得唔係咁好,都好擔心,衰咗會報讀語文課程。」Betrys則在微博留言指會考只是人生的一個階段,並非唯一出路。另外,舊八模成員蔡穎恩(Evelyn)也在微博勉勵考生,她指人生不會因為一次失敗而完結!


Monique對於放榜表現緊張。
Monique對於放榜表現緊張。


汪圓圓盼考生不要執着分數。
汪圓圓盼考生不要執着分數。



汪圓圓成績差落淚

至於模特兒汪圓圓昨日出席《apm第5屆終極打氣倒數迎放榜》活動,她自言求學時曾因成績差而落淚,並勉勵會考生不要氣餒:「最緊要做人有進步,唔需要執着分數,好多成功人士都唔係大學畢業。」同場的模特兒周倩圯則自爆冇心機讀書,會考僅得單位數字成績。

音樂組、名人組
GiGi認為知識最重要,更反對女學生做o靚模。
GiGi認為知識最重要,更反對女學生做o靚模。

GiGi G.E.M.籲會考生充實內涵勿做o靚模

梁詠琪(GiGi)和鄧紫棋(G.E.M.)昨日出席會考放榜活動,雖然兩人屬不同年代的學生,但意向一致,認為成績差的少女選擇當o靚模非最佳出路,勸勉年輕人不斷增值才是正途。


梁詠琪指o靚模並非長遠行業,青春一過就冇得留低。

昨晚GiGi、G.E.M.、鄧麗欣(Stephy)、麥浚龍(Juno)、陳偉霆、泳兒及鍾舒漫等,出席《apm終極放榜前的晚上》活動,為會考生打氣。自嘲三十多歲仍有幸參與放榜活動的GiGi,覺得會考分數不代表一切,要抱着自強不息、終身學習的精神才有前途。

對於時下少女因會考成績差而投身o靚模,GiGi謂:「錯晒!呢條出路唔長久,讀書先係長遠計,o靚模只得幾年生命,青春一過就冇,知識先係一世。」G.E.M.亦贊同說:「做o靚模好表面,唔係長久,咩都係讀書好,內涵最緊張。」


G.E.M.認為知識勝於一切,讀書最重要。


左起:洪卓立、鍾舒漫、泳兒、鄭家維及陳偉霆齊為會考生打氣。


鄧麗欣轉走「跳唱女王」路線,衣着性感。

Stephy舞衣似裸體

近期轉走「跳唱女王」路線的Stephy,身披軍綠色小外套,內襯超貼身低胸短褲示人,由於泳衣料舞衣是肉色,看似裸體上陣。Stephy說:「呢件衫因為肉色,以為我冇着衫,我要跳舞,都擔心上下走光,但其實視覺上性感,但實質密實。」對於Cookies成員表示不信她與傅穎不和,Stephy指外間將事件複雜化,稍後將由她做搞手,區文詩做聯絡相約其他成員,包括約Theresa食飯。

另外,被本報踢爆和模特兒女友Janine同居的Juno,他死撐謂:「嗰晚佢只係嚟搵我,近期工作忙,錄音錄到好夜,都冇時間見面。」

梁詠琪批評 o靚模唔讀書

梁詠琪、鄧麗欣同 G.E.M.等一班藝人噚晚喺觀塘出席《 APM終極放榜前的晚上》活動,為末代考生打氣,佢哋都話考得唔好唔代表一切,出社會仲多嘢學,講到有啲女仔考唔好去做 o靚模, GiGi話:「咪錯晒囉,青春會過去,知識先係一世,年輕人要讀多啲書。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()