藍燕趙完唱掀娛圈桃色風暴

最近拍攝三級片的內地「慾女」藍燕,為上位博宣傳,不惜連環爆性史,又聲稱曾與導演唐季禮有過一段情,指對方為人溫柔;更拖周杰倫落水,「覺得」對方追求過她;同時更大爆與俊朗製作人的性史,兼將性愛過程描述得繪影繪聲,由於她對不少圈中男士拍下「挨身挨勢」的合照,頓時掀起圈中「桃色風暴」,令不少男星擔心瓜田李下誠惶誠恐!


藍燕樣子甜美,行為開放,難怪追求者眾。

曾是2008年落選亞姐、現年24歲的內地女星藍燕,近日忙於拍攝三級片,由於知名度稍遜,故她不惜自爆陳年情史博出位。藍燕接受本報訪問時透露,與導演唐季禮有過一段情,兩人關係親密,她說:「我喺05年北京演藝人協會見過佢,第一次見到已經鍾意佢,佢好靚仔、談吐斯文!06年我喺一位同學介紹下同佢認識,個同學係佢(唐導)親戚,好意外當時佢認得我,之後我哋好快發展,但唔係報道所講,第一次見面就去屋企,我哋相處過一段時間。」問到唐導是否很溫柔?她甜笑說:「梗係溫柔,相信所有女仔都鍾意佢。」至於有否打算和對方結婚?她說:「有諗過,但當時我年紀仲細,得18、19歲,要過多幾年先得,可惜最後畀傳媒影到相,所以分手。」問到有否和唐導聯絡?她說:「有SMS畀佢,佢親戚都打番畀我。(鬧你?)冇,只係關心吓我,問點解會咁樣?」問到有否掛念唐導?她坦言:「好掛住。(再一齊?)分開咗就冇可能,唔係小時候思想咁幼稚。」

「為咗佢想滿足佢」

藍燕還自爆性史,透露與一位俊朗製作人的性愛過程,語出驚人的她仔細地描述對方重要部位的特徵,並大讚對方性能力厲害,言論露骨大膽:「呢啲係男女朋友之間嘅事,我追求自己快樂,覺得冇乜嘢,我仲鍾意佢,為咗佢想滿足佢。」

在藍燕的Facebook內,發現她與不少圈中明星紅人攬頭攬頸的合照,包括錢國偉、曾志偉、黃日華等。問她是否追求者眾?她說:「一路都係。」記者亦發現她與台灣天王周杰倫的合照,她則說:「我覺得佢想追求過我,但我唔知佢係咪啦!」她繼續玩踢爆:「有次周杰倫嚟北京,佢日頭打兩次,夜晚打兩次畀我約食飯。(點解冇發展?)因為我喺內地,佢喺台灣,距離太遠。」她雖讚周杰倫幾好,但嫌對方太後生:「我鍾意男人味,而且佢太多人鍾意,我冇能力同咁多人爭。」


姚洛銘力撐藍燕是個大情大性的好女仔。

情感失控戲假情真

問到有否與其他圈中幕前或幕後的男性發生過性關係?她說:「好少,佢哋長相唔好嘛,我唔會一夜情,有感覺先可以一齊。試過有次控制唔到,戲假情真,拍完套戲後同對方上咗床,但佢唔出名,亦唔係香港藝人。」

另外,她與錢國偉在照片中表現親密,問到會否擔心被指抓撈?她說:「我唔覺佢(錢國偉)會幫到我,佢只係一位好好玩嘅朋友,我仲有啲相好大膽,只係冇Post上去。」

與藍燕在戲中有激烈情慾戲的男角姚洛銘(Jason),亦爆女方為人熱情:「識咗佢半年,佢份人幾熱情同幾癲。(藍燕有冇提過同俊朗製作人嘅舊情史?)知少少,有同我講過,佢個人比較大情大性。(佢大膽言論會得罪對方?)唔方便回應。」


 

Profile

姓名:藍燕(Leni Lan)

綽號:小張栢芝

出生地:上海

三圍:32C、24、34

高度:169cm

年齡:24歲

出生日期:86年3月9日

背景:姑丈是江蘇首富

學歷:修讀上海戲劇學院04級表演系,香港演藝學院進修表演(MAS新派演繹)

演出經驗:俄國電影《蝴蝶之吻》、港產電影《回家的路》、《3D肉蒲團之極樂寶鑑》(未上映)

內地電視劇《霧都魅影》、《鑽石豪門》、《天地姻緣七仙女》;08年落選亞洲小姐

葉山豪怒插拍檔:怕佢佗累我哋!

藍燕自爆性史後,刻下與她有接觸的異性可謂人人自危。即將夥拍藍燕演出三級片的日籍男演員葉山豪(Hiro),昨日坦承:「啱啱知(藍燕大爆性史),都驚驚哋,因為戲裏面我同佢扮夫婦,有大量床戲,好彩我個角色早洩,可以避免過多嘅身體接觸。」


開鏡當日,葉山豪爆藍燕主動「投懷送抱」以製造新聞。

被怨唔夾新聞

據悉,原本毫不認識的二人在開鏡拜神當天,女的主動「送抱」兼翹着男方手臂出場,事後還「投訴」Hiro未能配合她:「佢話應該同記者答得sweet啲,等大家有嘢寫!」Hiro又稱:「呢部戲唔係普通色情片,所以我先接。大家都咁認真,我好擔心佢啲咁嘅新聞,會佗累我哋!」對於該俊朗製作人被爆性史,Hiro表示:「我同嗰位製作人本身都識,有約飲酒、食飯,佢畀我嘅感覺好nice。無論真定假,男歡女愛嘅嘢,係咪唔應該周圍講呢?」

照片主角人人自危 三哥急劃界線

藍燕大爆性史,在個人facebook上載不少男、女藝人「親密」照,當男藝人被問到與藍燕「關係」時,即劃清界線。

藍燕在相中男女歡迎抱抱,但與苗僑偉(三哥)和黃日華等合照則表現較規矩,三哥稱:「唔識呢個人,年中都影好多呢類相啦!」黃日華因在日本旅遊,其助手代覆二人合照當日,藍燕不請自來,但對方要求合照亦覺無所謂。

錢國偉任監製期間異性緣不俗,但目前他已有「味之天使」女友陳宛蔚(雜果賓治),故已修心養性。對被追問與藍燕的「咀相」時,錢國偉反應甚大:「我冇錫佢,係佢錫我咋……5、6年前影啦,佢好主動,(有冇約你?)梗係冇啦,同佢唔算好熟,我把持得住嘅,(怕女友呷醋?)我喺呢行嘅朋友的確女性居多,佢都明白嘅!」

不過,關寶慧因與藍燕在相中「攬頭攬頸」被認定很熟而大發雷霆:「我哋稱不上朋友,係佢個名同我恩師『南燕』一樣先對佢有印象。幾年前佢跟朋友嚟志偉個Party,就捉住我影相,之後又想跟我走,我話返屋企先甩身,佢個樣我唔記得,要同佢劃清界線!」另有份合照的泳兒,則稱只在參加英皇新秀後某公開場合見過藍燕,二人完全不熟。張致恒、洪卓立和關智斌等亦稱對女方沒甚印象。昨晚十時落機返港的曾志偉,被問到有否擔心女星藍燕爆他的內幕?志偉笑言對方只是朋友中的一個共通朋友,大家相約出來玩,自己並未有任何痛腳遭對方抓住,故毫不擔心。

自爆戀史極速見紅

圈中亦有些人會靠桃色緋聞上位博見報,更不避嫌談論與對方之間的親密「往事」,令個人知名度在短時間內火速提升!

關楚耀

涉毒案後被公司勒令閉關思過,卻被台灣女模Mika把二人的親熱照放上網任睇,令她一夜間走紅。

陶喆

台灣男歌手陶喆緋聞多多,早前他被拍到與o靚模岑潔儀肉緊Goodbye kiss後,女方不時甜絲絲提起陶喆,即被傳媒關注。

碧咸

04年,「萬人迷」碧咸遭前助手盧絲爆性醜聞,她將自己與碧咸的性史周圍唱,令碧咸形象插水。

幕後人桃花旺

圈中許多著名的幕後人學富五車、見多識廣,難免「飛來艷福」,惹來眾多緋聞女星纏身。

錢國偉

前無綫金牌導演錢國偉,拍攝《四葉草》及《美女廚房》捧紅過多位女星因而傳出緋聞,當中有美少女廚神賈曉晨、楊秀惠及多位「美味天使」。

劉偉強

著名已婚電影導演劉偉強,早前被指在北京拍戲期間,與不少女子攬抱,有一女更公然坐在他身上,艷福無邊!

彭順

07年10月,當年還未與李心潔結婚的導演彭順,被拍到送o靚模Kama返酒店,因而傳緋聞,幸好最後亦獲李心潔信任。

08年落選亞姐藍燕近日全裸拍三級片,為求出位,她自揭與導演唐季禮的舊情、露骨地詳述與一名俊朗製作人的床戰,更自稱連周杰倫都打她主意!

現年24歲的內地女星藍燕(Leni),入行以來知名度不高,近日她全裸與葉山豪及姚洛銘拍三級片。日前她將與導演唐季禮的一段情擺上枱,即被指博上位,昨日她接受本報訪問時,承認與唐季禮曾於06年拍拖,更不止一次往對方家中探訪!


唐季禮(左三)
唐季禮(左三)


藍燕突然自爆性史,言行大膽。
藍燕突然自爆性史,言行大膽。



言行大膽的藍燕在訪問中提及多位圈中人,又露骨地大談與一名俊朗製作人的性愛經過,令圈中人人自危。藍燕憶述與唐季禮的拍拖經過:「05年喺北京演藝人協會見到唐季禮,第一眼已經鍾意佢,覺得佢好吸引,好靚仔。」



SMS舊愛未獲回覆

至06年參加同學派對,唐季禮正是其同學親友,二人火速發展:「大家相處一段時間,我係有去佢屋企,亦上過好多次。(諗過結婚?)有,但當時得18歲,最後因為畀人影咗所以分手。(咁就分手?)唔想影響佢事業,唐季禮話會搞掂,叫我唔使擔心,我當時未出名,亦唔想靠呢啲新聞上位。」她大讚唐季禮溫柔,直言很「掛念」對方,問她爆料後有否致電對方,她表示有SMS,但未獲回覆:「同學有打畀我。(鬧你?)冇,關心吓我,問我點解咁。(想復合?)冇可能再一齊。」



睇樣揀床戰對手

藍燕更繪影繪聲大爆與俊朗製作人的性愛經過,連性愛花式也公開,她昨日尷尬地說:「呢啲係男女間嘅事,我係追求快樂,覺得冇乜嘢,我鍾意佢,想滿足佢。(有冇同其他幕後人床戰?)好少,佢哋長相唔好,我亦唔會一夜情,不過我好易戲假情真,試過同藝人上床,但佢唔出名,亦唔係香港人。」



愈講愈激的她直言有很多追求者,有傳周杰倫亦曾追求她,她說:「我覺得佢有追過我,但唔知佢係咪咁覺得啦!當年《功夫灌籃》首映之後一齊食飯,佢去北京時一日打四次電話約我食飯。(點解冇發展?)佢喺台灣、我喺內地,距離太遠,而且佢太Young,又太多人鍾意喇!覺得自己冇能力同咁多人爭!」



大膽激照未公開

至於在網上公開與圈中人合照,其中還親熱地錫錢國偉面珠,她說:「冇諗過佢可以幫到我上位,佢只係同我玩得埋,其實有啲仲大膽,冇Post上去。」至於葉山豪對於藍燕大爆與唐季禮的舊情,他認為不應該:「好擔心佢啲咁嘅新聞會拖累我哋!」



藍燕(Leni Lan)



綽號:小張栢芝



三圍:32C、24、34



年齡:24歲



背景:生於上海,08年落選亞姐,姑丈是江蘇首富。



演出經驗:俄國電影《蝴蝶之吻》、港產片《回家的路》;內地電視劇《霧都魅影》、《鑽石豪門》、《天地姻緣七仙女》等。

專案組
藍燕
藍燕

錢國偉急劃界:係佢主動

藍燕自揭性史,又在Facebook大晒與藝人又攬又咀的私「蜜」相。已有「味之天使」女友陳宛蔚的錢國偉,剛於廉署「甩身」,又被藍燕公開「咀相」,他說:「我冇錫佢,係佢錫我……五、六年前影啦!佢好主動。(有冇搞你?)梗係冇,同佢唔熟,我把持得住。(怕女友呷醋?)我喺呢行嘅朋友的確女性居多!」

芸芸蜜照中,只見藍燕與苗僑偉(三哥)及黃日華等合照時顯得較規矩。對於合照,三哥直言:「我唔識呢個人,年中我影好多呢啲相!」身在日本旅遊的黃日華,其助手代覆:「佢哋影相嗰日,藍燕係不請自來,佢埋到嚟話影,華哥都冇所謂啦!」



志偉:冇痛腳畀佢捉住

而與藍燕攬頭攬頸合照的關寶慧說:「我哋稱不上朋友,只係佢個名同我恩師南燕一樣先對佢有印象,幾年前佢跟朋友嚟志偉個Party,捉住我影相,之後又想跟我走!」曾志偉則說:「佢只係我一班人之中嘅共通朋友,間中約出嚟玩,我冇痛腳畀佢捉住,冇乜好驚。」而曾合照的英皇藝人泳兒、張致恒、洪卓立及關智斌等,均表示與藍燕不熟。



章子怡、青山光司


方力申、胡心諾


霍啟剛、趙彤

「黐」上位

在娛樂圈為求出位,有人瞓身露肉,有人則一味靠「黐」,但求「黐」到見報兼提升人氣。

日本富商青山光司與章子怡於去年3月被影到在日本同遊食飯,見報後章子怡怒斥有人想利用新聞博出位。

 

胡心諾去年4月自爆被方力申以SMS及於Facebook留言狂追,方力申反指是她主動攞電話號碼。

 

本月台灣33D女主播趙彤被拍得與霍啟剛出席宴會,霍啟剛事後否認,趙彤則指與郭晶晶相識多年,跟霍啟剛是好友。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()