9/10落寞扯煙
藍潔瑛上週六回家前先到附近便利店扯煙,有街坊一見到當年花旦現真身,即時叫埋其他師奶睇明星。"
想當年
忽現微博 藍潔瑛怨爆商天娥
2010年10月13日
蔡楓華闊別娛樂圈廿幾年後強勢復出上《勁歌金曲》,證明一剎那癲喪唔係永恆。
同樣被封為「四大癲王」之一的藍潔瑛,近年唔係出入醫院就係流連街頭扯煙,不過最近 47歲藍潔瑛忽然現身明星必玩的微博上,更留言話自己正跟一個知名導演傾緊新戲復出,吸引到 5萬幾人做粉絲關注佢。以為藍潔瑛終於重新做人,但上週五藍潔瑛清醒地否認有玩微博,而對於當年藝訓班同學商天娥結婚,藍潔瑛忍唔住狂數對方,「我同佢感情麻麻,佢(當年)成日鬧我 o架!」
互動片段

藍潔瑛唱 K講娥姐

曾經「靚絕五台山」的藍潔瑛,跟商天娥、吳君如、劉嘉玲和曾華倩等人同屬 TVB第 12期( 83年)藝員訓練班,當年藍憑清純氣質彈出,拍過《蓋世豪俠》和《大時代》等經典電視劇。


藍潔瑛唔識玩微博,但又離奇地有微博戶口,仲有埋 V字確認真身。記者致電新浪微博查詢,發現認證過程非常馬虎,負責人話收到藍潔瑛的經理人要求 V字,但當記者表示藍已親自否認有玩微博時,負責人即表示唔知情。 
'88 25歲
靚絕五台山的藍潔瑛,曾經同周星馳傳過緋聞,但佢否認同星爺拍過拖,「食吓飯咋,咁都算追咩!不過我有睇佢套《長江 7號》,幾好睇吖!」
 
'10 47歲
已經中年發福的藍潔瑛起初不願上鏡,經記者再三要求後終於肯影相,但就指定要影全身,不停叫記者企後啲影。
 
歌喉唔錯的藍潔瑛,除咗鍾意唱〈 Tell Laura I Love Her〉等英文歌,仲鍾意點張學友、張國榮同梅艷芳的歌。
 
藍潔瑛一坐低即刻大啖食,其間少說話多食嘢,對 4百幾蚊 6件的拖羅更加夾唔停。

「好等錢使」


藍潔瑛同鄭少秋主演的《大時代》當時極受歡迎,有傳藍因為抽離唔到角色而患上精神病,記者向她求證時,藍沒有回答,顯得甚為避忌。《蘋果日報》圖片

同學個個撈得掂,反而當年紅得最快的藍潔瑛於 92年拍完《大時代》後,精神狀態開始失常,現更要住在筲箕灣公屋,每月靠 3千幾蚊綜援生活。記者最近竟於微博發現藍潔瑛的戶口,她更揚言部署復出。上週五( 8日)記者到藍潔瑛位於筲箕灣愛東邨的住所問她寫微博復出一事,她竟一頭霧水,「咩係微博?我冇寫過,不過我真係想復出呀,我好等錢使!你哋幫手叫啲導演搵我啦!」翌日下午藍潔瑛外出時發現記者等候,她突然發難話要報警,但她上樓十多分鐘後又致電向記者道歉,「頭先唔好意思,我唔鍾意人喺屋企等我 o架!不如出嚟食飯,你哋係咪有公司車嚟車我?有冇 budget食飯 o架?我哋落蘭桂坊食日本嘢啦!」
抵達蘭桂坊後,藍一支箭帶記者到日本餐廳 Tokio Joe,更點了牛肉刺身、吞拿魚腩同牛肉飯,非常識食;之後更跟記者唱 K傾心事。
娥姐霸道
藍潔瑛向記者表示,自己經常被偷電話,現時已沒有同圈中人聯絡。對於商天娥結婚,藍即時埋怨娥姐冇請佢飲之餘更曾欺負她,「佢成日話佢啲戲先係戲,我嗰啲唔係!有次喺片場發脾氣時仲爭啲 fing到我添!」
怨爆娥姐,但藍潔瑛則非常關心其他同學,「你(記者)有冇劉嘉玲電話?華倩好好 o架,之前成日搵我,不過有次我打去問佢借錢,之後就冇再聽我電話喇!(知唔知佢離咗婚?)係咪真 o架?佢有幾多贍養費?一個人帶住個仔都好辛苦。」 47歲藍潔瑛如果想復出搵導演吼,真係要 keep吓啦。
逐個數
藍潔瑛曾喺電視圈紅咗 10年,跟唔少花旦合作過,但佢最深刻都係被訓練班同期出身的商天娥「恰」到冇碇企。


記者將早前娥姐婚禮嘅情況告知藍潔瑛,話君如同華倩大爆當年藝訓班趣事,佢邊聽邊露出笑容,似乎非常懷念昔日情況。
 
藍潔瑛曾經同商天娥合作拍過三套劇,但藍提起娥姐就話:「如果真係復出,都唔想同娥姐合作。」娥姐週一回覆記者時,一聽到藍潔瑛個名即刻表示「我諗呢啲嘢唔好再講喇。」
 
華倩關心
吳君如(左)、曾華倩(右)同藍潔瑛當年情同姊妹,記者週一致電曾華倩,對於曾借錢畀藍潔瑛一事,華倩表示:「呢啲嘢唔方便講,我哋真係好耐冇聯絡,都想搵機會約番成班同學仔見吓面。不過請你哋高抬貴手,畀佢有番私人空間啦!」《壹週刊》圖片
 
梅姐有義
藍潔瑛曾跟邱淑貞(中)、梅艷芳(左)感情要好,仲話梅姐講過要將成副遺產留畀佢。《蘋果日報》圖片
 
大狀清洪恩師曾權威 05年跟藍潔瑛傳過緋聞,曾律師更曾當着記者面畀錢接濟藍潔瑛,但藍竟叫記者幫佢向曾權威追數,「佢嗰陣叫我影啲廣告相,但要上我屋企影,我梗係唔制啦!佢仲爭我成 1百萬 o架!」曾律師否認爭藍潔瑛錢:「當年係蕭定一想搵佢拍廣告,但佢開成 1百萬,人哋當然縮沙啦!」《壹週刊》圖片

47歲藍潔瑛否認複出 埋怨商天娥霸道欺負人

蔡楓華闊別娛樂圈二十幾年後強勢複出上“勁歌金曲”,同樣被封爲“四大癫王”之一的藍潔瑛,近年不是出入醫院就是流連街頭抽煙,不過最近47歲藍潔瑛忽然現身明星必玩的微博上,更留言說自己正跟一個知名導演談拍新戲複出,吸引到5萬多粉絲關注她。

以爲藍潔瑛終于重新做人,但上周五藍潔瑛清醒的否認自己有玩微博,而對于當年藝員訓練班的同班同學商天娥結婚,藍潔瑛忍不住埋怨對方:“我與她感情一般,她當年整天罵我的!”

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()