响台灣拍完內褲廣告,被封為「神鵰大俠」嘅何潤東,上個禮拜嚟香港拍避孕套廣告。以為何潤東會一展神奇鵰功威力,點知大會安排佢著背心長褲拍攝,失望。「我係代言 condom,唔係代言大鵰,唔一定放出嚟俾大家睇!」何潤東雖然人在香港,但同記者傾偈就採取台灣藝人嘅開放式態度,愈講愈三級,除咗話「大東」真身只會留俾女朋友欣賞,更加唔介意品牌商贊助佢一世用避孕套,事關到咗七、八十歲如果都用得着,證明自己老當益壯喎,又話冇收過歷任女友對佢床上雄風嘅投訴,相信自己功夫有番咁上下,咁即係話,如果有「偉哥」搵你做代言人,多多錢都唔會接啦!


拍避孕套廣告,唔能夠畫公仔畫出腸,唯有同女model親熱少少,再加啲雨水效果,女fans睇完一定好失望囉! ####


經典不厭百回看,何潤東早在07年拍嘅憤怒鳥內褲廣告,到今時今日依然叫女士們回味無窮。旁為台灣名模林嘉綺。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()