關楚耀同衞詩喺日本藏毒嘅事件已過咗年幾,佢哋一早各自展開新生活,關楚耀喺樂壇再出發,反應唔錯,嚟緊仲有新發展。前日記者見到佢同唱片公司嘅人去咗尖沙嘴富豪酒店,原來約咗《妙手仁心》嘅金牌監製鄧特希,佢哋有講有笑,關楚耀又好專心聽鄧特希講嘢,不時點頭附和。馮仁昭收到風鄧特希會幫亞視開拍一部類似美劇《 Friends》嘅處境喜劇,想搵關楚耀做男主角,其餘演員考慮緊 o靚模盧頌之( DaDa),預計出年 1月開工, 2月播映。馮仁昭噚日同關楚耀傾過,佢大方直認會幫亞視拍劇,佢話:「其實我之前出完碟都想有啲新嘗試,我又未試過拍劇,我覺得呢個安排好好。」佢話鄧特希畀咗好多信心佢,皆因鄧特希覺得佢再返出嚟後,成個人唔同晒,而且一個有經歷嘅人演戲應該可以深刻啲喎!

放大圖片
08年嘅衞詩樣貌甜美,同家完全兩回事。

08年嘅衞詩樣貌甜美,同家完全兩回事。

放大圖片
關楚耀(右)前日同金牌監製鄧特希密斟,打算處男下海為亞視拍劇。

關楚耀(右)前日同金牌監製鄧特希密斟,打算處男下海為亞視拍劇。

衞詩:好想唱番歌

而衞詩噚日同劉以達及陳敏之喺挪亞方舟拍福音電影《翻生奇兵》,衞詩飾演伊甸娃娃,攞住隻小蜥蜴把玩。套戲講重生,係咪黎明都畀佢重生放生佢?衞詩話:「可以咁講,好開心。我會做好自己,畀信心公司。」雖然事發後都未見過黎明,但佢同陳善之關係好好,仲話:「佢哋要忙家姐(衞蘭)演唱會,我唔會打攪佢哋。」衞詩仲話好想唱番歌,未知會唔會做衞蘭個唱嘉賓,但會同父母去捧場。關楚耀知道衞詩有新工作,都戥佢開心話:「幾好呀,希望佢都有個好開始。」


走晒樣嘅衞詩噚日着件花裙玩蜥蜴仔,其實係扮伊甸娃娃。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()