今日大年初三,又係星期六,淨係講節目就超豐富,下午有馬仔跑,晚上又有波踢,祝各位今日橫財就手,一本萬利,贏大錢當然晚上請朋友飲酒最好添啦,地點方面,我就握介大家去「 S18」,事關雖然放年假,但仍然有不少靚女拳手同大家猜兩板,加上嚟過嘅朋友都知,地方夠大、坐得舒服,又有新 Online鏢機,就連大電視都有多部,娛樂硬件一定滿分先,酒水方面,大節日無加價,歡樂時光每桶啤酒$120,正價$198,大酒有優惠,禮拜日至四兩支$1,200,$2,097三支,而且仲有指定小食送畀你佐酒,有飲有食最好不過。

講完酒吧,就梗係要介紹今日靚女 Erica先得啦,個子細細嘅佢,原來做咗拳手無幾耐,大家同佢玩,記得讓吓佢,問到佢有乜開運心得,「想行好運,我覺得就一定要心地好,得閒就做多啲善事,見到有需要幫助嘅人都唔好吝嗇,幫到人自己又開心啲,好運自然來啦!」呀,估唔到後生女都咁識諗,不過,講到善事,逢星期三、六我都一定做,因為我都算超級黑仔王,成日輸錢畀馬會做善事,唔知又幾時輪到我行好運呢!「哈哈!你未算黑仔王,到家仲有得輸,其實你咪行緊運囉!」

放大圖片
■新款 Online鏢機,新年最好一班人搞個比賽搞吓氣氛。

■新款 Online鏢機,新年最好一班人搞個比賽搞吓氣氛。

放大圖片

 

放大圖片
■地方夠大,座位又多,人多睇波仲開心!

■地方夠大,座位又多,人多睇波仲開心!

放大圖片
■吧頭掛上不少可愛獅子仔,勁有新年 Feel。

■吧頭掛上不少可愛獅子仔,勁有新年 Feel。

 

(地址:尖沙嘴漆咸道南 53-55號嘉芙中心 3樓)

☉清酒和夫

新年 開運 大法:行善積德 添 好運

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()