5年前孖住 Angelababy楊穎)做 o靚模,去年簽約 Amusic俾老闆黎明封做模 Art, JM( Janice Man)總算升呢

自簽約黎明, JM主攻電影,先拍住同門衛蘭主演《 Frozen》,近日又拍住影帝黃秋生接新戲,起步唔錯。唔只拍戲,模 Art上週又撈多瓣,為港台《十大金曲》頒獎禮做女 MC,不過全晚模 Art變啞女,表情生硬,全晚對白唔足 15句,最搞笑係呢位 MC新丁懶醒教影帝張家輝講對白,認真攞嚟衰!
% U; a( |: G  \6 h( p
使你提咩!設計對白
懶醒提水
介紹頒獎嘉賓香港影帝張家輝出場時雖然口窒,不過家輝頒完女歌手獎畀容祖兒後連結果信封都整唔見, Janice Man即時大動作咬耳仔通水男歌手結果,雖然叫做識執生,但提水提到超浮誇,見慣大場面嘅張影帝唔多理佢囉!嘥氣!

o 靚模出身嘅 Janice Man升呢變模 Art,今年更加會出碟做埋歌星。歌曲獎雖然未有得攞,唱片公司就先幫佢揮個司儀返嚟做。 Janice Man自己在台上都忍唔住承認:「我不嬲淨係企喺度影相,講嘢唔多叻,我為咗今晚事前有練吓咬字 o架!」不過見佢成晚口窒窒又騰雞囉,不過話晒第一次,少少丟架等於激勵!

一出場, Janice Man就掛住同台下工作人員打眼色等指示,港台 DJ拍檔梁德輝(左)連嗌兩次「 Janice Man」,佢先如夢初醒伸脷接講台詞。
/ r" v$ m- R' @- p2 P
8 A* V) R7 I' K
發台瘟" I1 }0 ^" T$ U( y! f" t
9 o: H5 a( |/ O& }: N; l
呆雞
r9 i- f
全程貓紙- d0 `! x, }) b+ a  o5 k+ n
港台派畀 JM嘅台詞已經明顯少過其他幾位 DJ司儀幾倍, JM對住嘉賓陳肇麒同文彼得一句簡單台詞, JM都係緊張到大疊貓紙不離手。 8 Z1 C7 E: x' h3 q- ]

 \  D7 n1 t
鬥谷咪8 D: R: t" x, I' {/ v
身材向來係 Chrissie賣點。上週六( 30日)頒獎嘉賓 Chrissie雖然只上一次台頒獎,不過都去到盡, 34D大胸毫不吝嗇;而同場嘅人妻謝安琪Kay)亦唔執輸,製造神奇咪咪效果。今時今日嘅音樂頒獎禮,除咗耳仔有福,眼睛都有娛樂喎!7 Z% J6 b& ?4 n1 W/ D, Q' n

Kay之前 2個頒獎禮都未有谷胸上陣,今次忽然送大奶,唔知係咪同佢早排睇完心理醫生,紓緩晒心胸鬱結有關呢?

Chrissie雖然着過唔少三點式見人,不過就經驗搭夠未試過走光!今次着晒晚裝做頒獎嘉賓,原來側面睇一樣去得好盡,不過都未見走光喎!
- g- F) ~$ C& P9 w
子珊騰雞, H$ u9 C9 X" @$ \
四大唱片公司同無綫關係一發不可收拾,有線、亞視乘機起革命,二台不單會大搞音樂節目,當晚頒獎禮亦派採訪隊四圍採訪。結果徐子珊坐咗落大會安排嘅訪問枱度,直到訪問完結至知原來亞視咪牌就在其中,一臉尷尬嘅子珊就話唔知情!咁又係,下次睇清楚喇,有乜事盞又俾人趕出就唔好啦!

子珊成為'09新人王,可能開心得滯,連有亞視咪牌嘅訪問都做,獎真係會沖昏頭腦!  |% A" X. z8 {8 j
: g: z0 O8 l3 W. A
被踢爆得罪無綫,即使記者要求子珊再埋位補相,子珊死都唔肯就範,梗係啦,想斷米路咩?《蘋果日報》圖片; T/ _4 [* X1 [3 `' K- z

近日不斷用廣東話接受有線訪問嘅四大唱片之首環球唱片,愈來愈肆無忌憚,今次 Mr.、 Kay、 Eason同軒仔一次過用廣東話出鏡,今時今日嘅無綫,邊有咁齊人呀?

萬寧妹高潮, u- n  G2 F6 A2 Z2 c5 H- Z. P
近排至 hit廣告非萬寧妹莫屬。萬寧妹妹王允祁一句「我有少少鍾意咗佢」令全港市民愛上佢,港台唔執輸都搵佢做頒獎嘉賓,萬寧妹着條粉紅裙仔扭扭吓咁四圍行,全晚最多掌聲竟然係佢。不過只有 5歲嘅萬寧妹全日舟車勞頓,影大合照時仲大庭廣眾扭眼瞓。5 Y$ x( i" ]9 B- {
) ]3 g3 }& p, s( e
萬寧妹扭眼瞓,梁安琪梗心軟啦!二話不說就抱起萬寧妹,咁佢又真係好可愛嘅!
* i# n" [1 f- a
等到 8點半,萬寧妹終於上得台,唔知係咪等得太耐,上到台只係講咗句:「丁太」就收工。

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()