So Comment 蘇施黃

 

Brim 28?
灣仔北「三里屯」,由舊年10月已改了叫Brim 28,「三里屯」咁娘,聽到個名都唔多有興趣去。Brim 28係由灣景中心平台、二樓、三樓,喺正靚景海旁,屬半露天餐廳,其實是個極好地點,Slogan係Zestful Alfresco。

可惜…
同ICC的Ritz Carlton Hotel一樣命運,天時地利可惜人不和。一班唔浦嘅人去管浦點,一班唔Hip嘅人開Hip鋪。我成日都話,你估真係咁容易做個飲食節目俾你哋睇,都唔知要用幾多時間去浸,用幾多本錢先至可以儲到少少料咋!!!

Brim 28內開咗幾間鋪,其實那晚朋友話去食Green Good,去到原來係好似快餐店咁,都唔使坐低啦,有美國Steak House,晚上空冇一人,樣唔似好,絕冇Grand Hyatt Steak House,Inter Contiental Steakhouse的氣派,價錢亦不見太平,所以吸唔到我去。

於是四圍行去找餐廳,意大利餐廳,坐了幾枱中國人,門口企了個中國佬。唉,中國人煮意大利菜?不如返屋企自己煮意大利粉!可能好多意大利餐廳都請中國廚師,但不要給我一個強烈的中國餐廳feel。

其他,有些酒吧,Ben & Jerry雪糕店,但七點已收鋪,Yogurt我去到已關了,還有食日本飯糰的華御結,又係外賣……Pacific Coffee像樣,但8點又休息……唉,如果淨係想做lunch,就咪搞咁多嘢。做lunch要快,平,正唔正係其次,晚飯係要正!香港人愈來愈識食,亦捨得食,咁Brim 28又話Zestful alfresco,咁隔籬左右都關咗鋪,點Zestful啫?!!唉!都未開晒,我都判佢失敗!可惜…

咁都要食㗎…
結果挑了間叫「Frites」Belgium on tap,唉,英文又唔好,以為係比利時餐廳,坐低睇吓個menu,都冇cabbage roll,waterzooi(slow cook chicken),反而有bangers & Mash Schnitzel!問吓,原來係Belgium beer bar + European food,嘩!全個歐洲集大成!可以想像到……

叫咗…請留意!我係話叫咗冇話食咗…
叫咗onion soup $70,好過金寶罐頭湯少少。
叫咗mussel pots(1/2 kg)$193,white wine。Mussel瘦過鄭裕玲,殼就大,肉就少。叫咗schnitzel $185,我從來都未讚過加拿大餐廳,但有間叫「Contiental Treat」食波蘭菜,個牛肚湯同個wiener schnitzel,超正!大家都係用豬肉,人哋又鬆,肉仍好juicy,Frites的又硬又薄又冇肉味,朋友叫The Good Wife Sausage $195,I think I'm a better wife !!!腸又實又硬……朋友笑話:「啲嘢啱你食……」奇怪……「樣樣都凍冰冰……!」難食。但幽默仍在!兩人食咗$788,作死!

Frites
地址:灣仔港灣道28號灣景中心1樓6號鋪電話:2877 2422

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 ####


onion soup $70


mussel pots 1/2kg $193


schnitzel $185


The Good Wife Sausage $195

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()