謝霆鋒和張栢芝的大仔謝振軒( Lucas)一向表演慾甚強,近日更首度在栢芝新戲客串,但卻惹來傳聞指她經常幫 Lucas向學校請假拍戲。前晚謝婷婷出席活動被問到此傳聞,她直言平日應要返學的日子也常見 Lucas毋須上堂,深感奇怪,難怪婷婷一有時間也會為 Lucas補習中文。

謝婷婷前晚到中環出席 Puma時裝活動,同場出席的還有文詠珊( Janice Man)、恭碩良、 24味和杜如風等。近日有消息指謝霆鋒自組公司,而張栢芝則開傢俬店,婷婷對此表示平日甚少跟哥哥阿嫂傾談這些事情。

放大圖片
謝婷婷直言平日返學時間卻經常見到 Lucas,令她也感莫名其妙。

謝婷婷直言平日返學時間卻經常見到 Lucas,令她也感莫名其妙。

放大圖片
張栢芝拍戲時經常帶 Lucas到片場探班,近日更傳 Lucas客串拍戲唔返學。資料圖片

張栢芝拍戲時經常帶 Lucas到片場探班,近日更傳 Lucas客串拍戲唔返學。資料圖片

後悔冇學好中文

至於又有傳日前霆鋒舊愛王菲來港開騷,栢芝專程返港睇實老公免他和舊愛見面,甚至指栢芝情緒崩潰暴肥,婷婷聞言說:「我都唔知點答,其實佢飛返香港同老公食飯都好正常,不過我自己都冇見佢哋一段時間。」近日 Lucas有份客串栢芝新戲《無價之寶》,兼稱栢芝為讓 Lucas拍戲而經常向學校請假,婷婷被記者追問時尷尬說:「你哋知唔知我嘅立場,我好難講嘢,其實 BB嘅嘢我都唔係好知,但我係好多時見 Lucas,都奇怪點解佢平日都唔使返學。不過我唔係好知香港返學嘅時間係點,但我見朋友嘅仔女都要返學。」會否為 Lucas補習一下?婷婷透露自己一向有教 Lucas中文,因有感自己小時未有好好學中文而後悔,故會悉心教導。恭碩良近日和林憶蓮傳緋聞,當晚追問感情狀況時他卻不耐煩說:「無可奉告,乜你哋覺得我嘅感情狀況緊要過日本嘅情況咩?我聽到啲 90後嘅年輕人話要入定啲日圓,真係唔知佢哋諗乜。」

JM牽掛日本朋友 放大圖片
Janice Man原先要去日本出席時裝活動,但現在因地震取消。

Janice Man原先要去日本出席時裝活動,但現在因地震取消。

同場的 JM表示原定下星期要去日本出席時裝活動,但現在一切取消,幸好與她合作的日本朋友皆無恙,工作取消有否計算損失多少收入? JM謂:「錢唔係最重要,最緊要人冇事,之後仲有合作機會。」杜如風由日本返港已兩日多,她坦言覺得是劫後餘生,對於被網友指她對日本地震留言輕佻,杜如風再解釋:「只係想用正面啲嘅態度去講,已經道咗歉。」另外, 24味月底會有籌款騷,但 MC仁卻在網上直言不少人借慈善為名做宣傳,矛頭直指 24味,他們表示:「每人都有自己睇法,係佢就唔會嬲,佢係 LMF喎,一向係咁,叫埋佢哋一齊嚟玩。」採訪:譚宜倩攝影:彭琮然


婷婷男友安志杰未有一同出現,她身邊變為恭碩良及尹子維(右)。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()