陳靜做導遊帶Elli獵食

一條天橋發展了一段異地友誼,o靚模陳靜去年於天橋行騷時偶遇日模Elli Rose而成為朋友,兩人除分享模特兒經驗和少女心事外,又同是為食之人,早前Elli來港工作,陳靜即帶對方四處覓食!

陳靜(DaDa)去年於日本行騷時認識日模Elli並成為好友,早前Elli來港行騷,DaDa即盡地主之誼帶她到處覓食,掃盡香港的地道美食。提到食,Elli非常雀躍,更用半鹹淡廣東話大讚香港美食「好好味」,她說︰「我好喜歡食嘢,特別係雞蛋仔同瑞士汁乾炒牛河,所以我嚟香港就係為食。」身旁的DaDa則說︰「Elli見到香港食物好開心,今次我同佢周圍去食,大家都覺得好滿足。」

讚港男大隻靚仔

今次是Elli第二次來港,她表示對這個地方並不陌生,問到對港男的睇法時,她大讚︰「香港男仔睇落比較大隻,當然仲好靚仔啦,而日本男仔比較瘦。」除讚港男外,Elli又讚香港的模特兒嬌小可愛,而且皮膚非常好︰「佢哋比較細粒,而且覺得佢哋冇乜壓力,好Relax,因為日本模特兒太愛靚,為工作而好着重體形,經常唔係點食嘢,反而香港模特兒就唔會太刻意,想食就去食。」

Elli此行雖然只逗留短短幾天,但DaDa感謝對方經常分享模特兒的心得︰「Elli係好出色同專業嘅模特兒,佢資歷深令我學到好多嘢。今次第二次見佢好開心,之前冇諗過大家會再見,依家期待第三次見面。」她又期待與對方在日本相敍︰「大家會有機會喺日本合作,相信佢都會一盡地主之誼,希望佢可以帶我去食多啲好嘢啦!」

專案組

DaDa(左)與Elli的話題總離不開食,笑言要組一隊為食兵團。

DaDa大讚前輩Elli專業,並視對方為奮鬥目標。

Elli希望再次來港,除Shopping外,更要吃盡香港美食。

在日本同場行騷而認識的DaDa(左)與Elli,非常投契。(資料圖片)

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()