倪 震 偷 食 事 件 發 生 個 多 月 來 , 周 慧 敏 採 取 鴕 鳥 政 策 , 雖 與 倪 震 拖 手 晒 恩 愛 , 但 對 於 偷 食 事 件 一 直 守 口 如 瓶 。
新 婚 8 日 , 周 慧 敏 極 速 復 出 搵 銀 , 面 對 傳 媒 , 她 明 顯 有 備 而 來 。 昔 日 並 非 能 言 善 辯 的 她 , 突 然 變 得 伶 牙 利 齒 , 聽 到 記 者 提 及 偷 食 事 件 , 不 單 變 臉 維 護 賤 男 老 公 , 更 鬧 記 者 「 惡 意 批 評 」 。 據 知 周 慧 敏 出 騷 前 , 倪 震 已 一 早 為 老 婆 度 好 講 詞 。 賤 男 變 「 幸 福 男 」 , 真 係 倪 震 至 諗 得 出 。


 

殘 爆 現 身

婚 後 8 日 , 周 慧 敏 現 身 名 錶 活 動 , 當 日 她 雖 然 悉 心 打 扮 , 戴 上 百 萬 鑽 飾 擠 笑 容 , 但 難 掩 憔 悴 面 容 。



 

 

倪 震 偷 食 事 件 後 , 周 慧 敏 一 直 避 傳 媒 , 搞 到 連 婚 禮 都 要 在 家 草 草 了 事 。 至 本 周 二 ( 13 日 ) , 她 為 Omega 旗 艦 店 開 幕 剪 綵 , 終 於 要 面 對 傳 媒 , 回 應 倪 震 偷 食 時 , 昔 日 平 和 的 她 , 言 談 間 火 藥 味 濃 , 更 寸 爆 記 者 。
知 情 者 指 ︰ 「 其 實 V 記 ( 周 慧 敏 ) 出 騷 前 , 倪 震 已 經 幫 佢 度 好 晒 要 講 對 白 , 仲 教 V 記 避 重 就 輕 , 唔 好 答 關 於 張 茆 問 題 。 如 果 張 茆 真 係 返 港 考 試 , 俾 記 者 影 到 , 就 同 記 者 講 人 已 經 重 過 新 生 活 , 叫 傳 媒 咪 再 騷 擾 佢 。 不 過 最 後 張 茆 唔 見 人 , 當 然 就 唔 使 講 啦 。 」
當 日 主 辦 單 位 的 公 關 , 亦 嚴 陣 以 待 , 事 先 講 明 訪 問 得 5 分 鐘 , 又 不 准 拍 照 , 不 過 有 備 而 來 的 周 慧 敏 , 最 後 答 足 14 分 鐘 才 離 開 。
當 被 問 到 老 公 被 稱 賤 男 時 , 周 慧 敏 強 裝 甜 蜜 , 戮 力 擠 出 笑 容 說 ︰ 「 我 覺 得 先 生 係 幸 福 男 。 」 此 語 一 出 , 全 場 嘩 然 , 廣 告 商 Omega 店 員 亦 爆 出 一 句 ︰ 「 咁 都 得 ! 」
問 到 同 唔 同 情 張 茆 , 周 慧 敏 拒 絕 評 論 , 只 謂 : 「 我 呢 個 階 段 講 好 意 同 鼓 勵 說 話 , 中 間 都 會 有 錯 誤 解 讀 。 」 完 全 有 備 而 來 。
但 當 問 到 有 人 爆 料 指 倪 震 曾 被 她 捉 姦 在 時 , 周 慧 敏 即 表 現 緊 張 , 並 起 晒 弶 追 問 記 者 ︰ 「 咩 人 ? 邊 度 講 ? 叫 咩 名 ? 」 當 記 者 指 是 台 灣 填 詞 人 梁 鴻 斌 時 , 她 勞 氣 說 ︰ 「 我 可 以 度 好 清 楚 同 大 家 講 , 同 佢 絕 對 冇 交 情 … … 我 覺 得 係 幾 奇 怪 同 埋 幾 荒 誕 。 但 係 我 唔 會 聽 人 講 我 就 信 , 起 碼 我 都 要 研 究 呢 件 事 有 冇 誤 傳 先 , 當 我 發 覺 如 果 真 係 佢 個 口 講 , 我 會 尋 求 法 律 途 徑 去 解 決 呢 件 事 。 」 與 倪 震 過 往 的 狠 辣 作 風 不 謀 而 合 。


zoom
 

篇 講 詞 係 咪 字 字 珠 璣 ? ( 設 計 對 白 )


zoom
 

無 獨 有 偶 , 周 慧 敏 當 日 出 騷 的 髮 型 與 衣 跟 青 春 無 敵 的 張 茆 十 分 相 似 , 是 潛 意 識 向 情 敵 示 威 ?



 

寸 爆 記 者

當 記 者 問 到 她 有 否 介 意 被 形 容 「 好 傻 、 好 盲 目 」 時 , 她 即 變 臉 說 ︰ 「 我 相 信 自 己 選 擇 , 我 相 信 我 會 得 到 幸 福 … … 」 之 後 她 突 然 變 得 激 動 , 望 其 中 一 位 記 者 說 ︰ 「 頭 先 呢 位 先 生 ( 指 記 者 ) 問 好 多 好 惡 意 批 評 說 話 , 我 唔 會 放 心 上 , 我 會 寬 容 處 理 , 唔 會 執 … … 我 能 勇 敢 選 擇 , 亦 有 勇 氣 承 擔 後 果 … … 經 過 今 次 考 驗 , 睇 到 大 愛 可 貴 … … 」
談 到 婚 後 復 出 銀 養 家 , 她 更 激 動 ︰ 「 我 經 濟 一 向 都 好 穩 定 … … 」 再 被 問 到 婚 禮 的 費 用 是 否 佢 俾 晒 時 , 她 默 認 話 ︰ 「 屋 企 搞 唔 使 好 多 錢 。 」 其 實 連 這 微 不 足 道 的 費 用 , 新 郎 哥 都 要 慳 番 , 唔 怪 得 周 慧 敏 深 信 倪 震 逃 不 出 其 手 指 罅 。
其 實 , 周 慧 敏 對 愛 情 向 來 都 抱 「 偏 向 虎 山 行 」 態 度 , 去 年 她 在 訪 問 中 談 到 人 生 是 甚 麼 味 道 時 說 ︰ 「 即 使 是 辣 , 我 覺 得 自 己 食 到 這 種 辣 , 可 以 控 制 得 到 , 吃 了 會 有 滿 足 感 ! 最 重 要 是 有 信 心 , … … 即 使 over 了 , 幸 運 是 , 我 可 以 handle 到 自 己 ! 」 更 重 要 的 , 她 認 為 ︰ 「 愛 情 不 是 兩 個 人 相 愛 那 麼 簡 單 , 能 否 一 起 生 活 更 重 要 。 」 所 以 , 即 使 倪 震 是 一 匹 難 馴 的 野 馬 , 周 慧 敏 亦 要 頂 硬 上 , 因 為 在 她 眼 中 , 要 找 一 個 能 一 起 生 活 的 人 比 馴 馬 更 難 !


zoom
 

親 民 保 形 象
於 訪 問 時 寸 爆 記 者 的 周 慧 敏 , 轉 頭 離 開 舖 頭 時 , 即 向 途 人 揮 手 , 更 主 動 走 埋 fans 度 傾 偈 , 欲 挽 插 水 形 象 。


zoom
 

強 撐 扮 勝 利
周 慧 敏 離 開 時 , 眼 見 一 眾 記 者 追 訪 , 突 然 舉 起 V 字 手 勢 示 威 , 不 過 一 臉 愁 容 已 出 賣 了 她 。


zoom
 

婚 後 周 慧 敏 首 次 出 騷 , 圍 觀 八 卦 的 人 多 , 但 撐 場 fans 比 昔 日 少 好 多 , 只 有 十 多 人 。 被 問 及 結 婚 一 事 , 有 男 fans 更 說 : 「 佢 做 咩 我 都 支 持 ! 」



 

厭 惡 情 侶

周 慧 敏 婚 後 首 度 曝 光 , 樣 子 憔 悴 , 但 依 然 死 撐 倪 震 唔 係 賤 男 , 係 幸 福 男 。 網 上 撐 的 人 少 , 插 的 人 多 , 有 人 更 指 倪 周 結 婚 是 09 年 最 厭 惡 新 聞 。


zoom
 


zoom
 

 


zoom
 


zoom
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()