由羅守耀執導、周秀娜Chrissie)處女擔正嘅恐怖片《惡胎》,上週四( 18日)上畫,故事涉及墮胎、養鬼仔等敏感題材,戲裏面飾演淫賤護士 Chrissie,同賤男醫生黎諾懿搞婚外情,最慘係俾厲鬼纏身,變咗癲婆。

真頭假身
Chrissie向 FBI解構半裸床照:「其實張床有機關 o架,床頭有個窿,我淨係伸個頭出嚟,個身就係膠公仔。我未有心理準備為電影露 o架,係都留番影寫真啦!」係囉,雙胸似機場,大髀又好似臘鴨咁,邊忽似性感女神?

電影公司畀咗一張 Chrissie被扯開上衣、露 2點攤喺床嘅劇照畀 FBI睇, FBI初時嚇呆咗。其實 FBI有睇首映,但唔見 Chrissie有裸露戲喎。據電影公司解釋:「場戲係講 Chrissie被惡鬼扯開上衫後捐入個身,導演(羅守耀)為免 Chrissie赤裸上身感到尷尬,拍攝前為 Chrissie訂做一個模型公仔,到拍攝時就套上佢身上,不過呢場戲喺戲院睇唔到 o架!「半裸」床照曝光, Chrissie冇有怕:「一睇就知唔係我啦,個身又假又膠。

戲中,飾演黎諾懿老婆嘅呂慧儀同 Chrissie爭老公,上週二( 16日)晚《惡》片首映,呂慧儀亦出招爭鋒頭,密實 Chrissie擺明讓賽,仲話:「我冚到實係想襯番個場合!」而呂慧儀就狂晒玉背同長腿,攞晒彩嘅長腳蟹話:「我今晚都未出動我條事業線(乳溝),我同 Chrissie各有各靚。」
 
打避孕針
戲中飾演淫賤護士嘅 Chrissie為咗留住有婦之夫黎諾懿乜都肯制,但因賤男黎諾懿唔想有手尾跟,經常迫 Chrissie打避孕針,睇佢揭起條裙露晒內膽同吊襪,好誘惑喎!6 D$ {* |病房搞埋

打完避孕針,黎諾懿放心晒,更捉住 Chrissie激咀親熱。
 
女鬼纏身
《惡》片有激情又有驚嚇,一場講 Chrissie被惡鬼竄入佢肚嘅場面最恐怖,難怪 Chrissie話拍完呢場戲後唔只幾晚瞓唔着,仲唔敢去廁所咁話。

長腳蟹發功

上週二( 16日)晚,《惡胎》舉行首映,先到場嘅配角長腳蟹呂慧儀先出招, 360滛羺 j任記者影佢長腿同白滑背脊,趁 Chrissie未落場搶定鏡。

Chrissie趕走長腳蟹
女主角 Chrissie一到場,着得密實嘅佢雖然輸晒,但影大合照時就主動同呂慧儀傾偈,表現大方,反而發功呂慧儀就勁尷尬。

呂慧儀只係戲中配角,當主角 Chrissie到 backdrop簽名時,呂慧儀即縮低身閃開讓位,總算識分莊閒。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()