天生好身材的婷婷,原來亦怕瘦身欣宜狙擊,一山不能藏二虎。"

上海阻路 謝婷婷打壓欣宜
2010年04月22日
有競爭,有進步!身材好見稱的謝婷婷,去年突然空降加盟修身堂做代言人,即時令翻脹到 170磅的欣宜大為緊張,積極再努力瘦身,在短短兩個月內,成功搣走三十磅肥肉。
欣宜 fit咗,同時亦對婷婷響起警號,近日以代言人身份到上海做宣傳,婷婷竟拒絕同時身在上海的欣宜現身,怕風頭被搶,姊妹都無情講!
同酒店唔見面
早前婷婷以代言人身份,進軍上海,在位於萬豪酒店的修身堂上海旗艦店舉行公司發布會,由於有大批內地傳媒到場,令婷婷相當緊張,為免集中被分散,竟拒絕因肥姐關係,在內地稍有知名度的欣宜同場現身。
「早兩日都有人見到欣宜喺同一個場(上海)拍緊宣傳片,仲以為佢係夾啱時間,專登嚟撐婷婷,點知又唔見佢出現記者會,都覺得好怪!」一名酒店員工說。
不同時間到達上海的欣宜、婷婷,均同樣入住萬豪酒店,但兩人竟然未有相約聚頭。
「佢兩家人係世交,但估唔到原來又唔係咁 friend,欣宜(四月)十號朝早飛嚟上海,就即刻埋位,喺酒店廣場拍宣傳片,當時有好多人都見到,仲讚佢瘦咗,欣宜不知幾雀躍,跳跳紮滿場飛。婷婷係十號晚到,一嚟到就即刻上咗酒店房,無蒲頭探吓欣宜;之後嗰日(十一日)佢兩個都無嘢做,大家分別暱响酒店房,完全冇約見面。」負責宣傳的公關人員說。


婷婷加盟修身堂,欣宜火速瘦身,成功減磅到百四磅,下巴尖番,兩肩鎖骨現形。
 
○五年肥姐與欣宜同遊台灣,亦有相約拉姑、謝賢一起晚膳,兩家人十分老友。
 
婷婷到上海開招待會,吸引數十內地傳媒到場採訪,難怪她唔想欣宜分一杯羹。


一口拒絕
挾着大佬謝霆鋒在內地的知名度,婷婷首度進軍上海,亦早已為人所識,但對欣宜現身撐場的建議,卻一口拒絕。
「公關公司曾經建議話叫埋欣宜嚟撐佢,點知婷婷一口拒絕!話唔想俾人攞嚟比較,但最奇係舊年十一月,佢喺香港開記招,都有俾欣宜嚟,不過嗰時嘅欣宜翻脹到百七磅,唔似而家咁瘦番好多好睇咗!婷婷擔心啲乜,都可以理解嘅!」公關人員說。 
4/10︰ 140lbs
婷婷拒絕讓欣宜出席十三日的上海記者會,無得留低,欣宜滾水淥腳於十一日晚與助手返港。
 
11/09︰ 170lbs
去年十一月,婷婷宣布加盟修身堂,與被邀出席,仍然脹卜卜的欣宜表現面阻阻。
 
婷婷碩士畢業,拉姑、謝賢亦請埋肥姐一齊替女兒慶祝,可見兩家人關係密切。

同行敵國
同屬名人之後,欣宜、婷婷無時無刻被外界作為比較對象,加上兩人都以新人姿態在娛樂圈搵食,就算青梅竹馬,但競爭無讓賽,好姊妹都冇面俾!

比身材
婷婷入行做 model,品牌商專登搵佢同欣宜一齊行騷製造話題,由於二人身材相距甚遠,被報章形容為「瘦環肥燕」。

比工作
除了唱歌,欣宜已開始拍電視劇嘗試多方面發展,婷婷被指發展唔及欣宜多元化,她解釋:「我暫時對幕前工作興趣唔大,自己中文始終唔好,欣宜比我叻好多。」

比輩分
雖然欣宜年紀比婷婷輕,但入行較早,婷婷不時被記者追問有冇向「前輩」欣宜攞意見,她說:「我同佢(欣宜)好少傾呢啲嘢!」

謝婷婷上海打壓鄭欣宜 拒絕兩人同台出現

謝婷婷天生好身材
有競爭,有進步!以身材好見稱的謝婷婷,去年突然空降加盟修身堂做代言人,即時令發福到170磅的鄭欣宜大爲緊張,積極再努力瘦身,在短短兩個月內,成功甩走三十磅肥肉。

鄭欣宜變瘦,同時亦對謝婷婷響起警號,近日以代言人身份到上海做宣傳,謝婷婷竟拒絕同時身在上海的鄭欣宜現身,怕風頭被搶,姐妹都無情講!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()