兩年一度的北京車展正式開幕,踏入第十一屆的車展剛好成為新的里程碑,因為無論面積、規模定係參展商數目都全面升級,就連擺攤位的成本費亦傳聞漲價百倍,睇見亞洲首展的 M.Benz鷗翼 SLS於會場大鵬展翅,正好寓意中國市場急劇起飛的步伐。記者、攝影:許維維鳴謝: Mercedes-Benz HK


其他副刊影片 平治多方面夾擊 放大圖片
■ M.Benz以今年重頭戲 SLS AMG打頭陣,展示一系列多架亞洲首展的新車,開拓呢個充滿無限金錢的中國市場。

■ M.Benz以今年重頭戲 SLS AMG打頭陣,展示一系列多架亞洲首展的新車,開拓呢個充滿無限金錢的中國市場。

2010北京車展於中國國際展覽中心天竺新館舉行,分開東西兩翼各 5大展館的會場,如各界之前所料,人太多、車太多、少少混亂等問題,但一樣無損各大頂級車廠傾巢而出,於國內展示實力、進一步打響品牌的決心。其中當然唔少得今年重頭戲多多的平治,好似超跑界新焦點的 SLS AMG、豪華與休閒兼備的 E-Class Cabrio等,加埋富貴大佬 Maybach及年輕活潑細佬 smart攜手坐鎮 W4場館,輕易成為人流最多的展區之一。

Maybach緊貼潮流添 LED燈 放大圖片

 

唔好以為頂級豪房一定同 Trendy呢個字無關係, Maybach今年將推出小改款版本,參照 E-Class以大熱 LED燈代替霧燈,換上新款鬼面罩及車頭泵把,用上紫藍襯金的新色配搭演繹,要歷久常新就係咁簡單。

E-Class Cabrio豪氣休閒 放大圖片

 

E-Class自推出新款後,憑豪華舒適風格令人氣一直高企,今年輪到開篷版上場,重新改良的低風阻設計大大改善開篷車的舒適,不失 E仔行車寧靜本色,號召力可算僅次 SLS AMG。

SLS AMG超跑融合古今魅力 放大圖片

 

為了向經典車系 300 SL致敬的 SLS AMG,將一對鷗翼門、復古車頭等經典元素一概保留,融合在這部備有 6.3 V8引擎、最高達時速 317公里的超級跑車之上。今次正式於亞洲首次展出並於車展內開始接受預訂,讓中國成為亞洲首發的第一個國家。

Concept成員Shooting Break完美揭背 放大圖片

 

可能深明揭背近年大行其道的熱潮,全新概念車 Shooting Break加入大量創新元素,將房跑與揭背相融合,打造一架型格十足的揭背車,大有可能取代 CLS。

F800零排放新世代 放大圖片

 

多年來投放了大量資源研發零排放的平治,備有充電式及 F-CELL氫燃料電池兩種引擎選擇的 F800,係最佳代表作,首次來到亞洲展出一顯平治科技研發的實力。

國產女模升呢 放大圖片

 

早知國內車展女模的數目及質素向來數一數二,就連剛升任吳太的 Lisa S.亦係保時捷嘉賓女模之一,美女如雲永遠都係車展的另一大亮點。

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

 

同場加映:超跑角力

那邊廂用超跑 SLS招客,作為超跑界頂級品牌一分子的 Porsche及 Ferrari又點會輕易讓它專美,齊齊各自使出看家本領跟 SLS一拼。

Porsche 918 Spyder Concept 放大圖片

 

環保車未來事在必行,就連超跑車廠亦開始陸續推出混能跑車的 Concept car,今次保時捷展出的新傑作就係 918 Spyder,有 Plug-in充電式 Hybrid系統的 V8引擎,同樣可以輸出 714匹馬力,無損車主追求速度上的快感。

Ferrari 599 GTO 放大圖片

 

以真正開始投入生產計,被譽為地上最強的法拉利 599 GTO終於一現真身,揀北京車展成為正式首次公開曝光的地方,當然亦代表即日開始接受預訂,限量發行 599部。由靜止到時速 100公里只需 3.35秒、 670匹馬力的頂級拉利可以話係今次車展的另一大焦點。

花絮: Cute版國產鷗翼贈興

國內品牌級數雖同歐日仍有距離,不過勝在創意十足,設計擁有獨特的中國風格。

放大圖片
■ IAT跑車開門之後一樣有一大對鷗翼喺車頂,但大嘴巴的車頭設計似乎可愛多過型。

■ IAT跑車開門之後一樣有一大對鷗翼喺車頂,但大嘴巴的車頭設計似乎可愛多過型。

放大圖片
■國產有唔少體積細小的迷你車作品,車身滿佈竹葉圖案的竹風亦係其中之一,令我立刻省起竹葉青。

■國產有唔少體積細小的迷你車作品,車身滿佈竹葉圖案的竹風亦係其中之一,令我立刻省起竹葉青。

 

第十一屆北京車展日期:即日至 5月 2日地點:北京市順義區天竺地區裕翔路 88號中國國際展覽中心查詢:http://www.china-autoshow.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()