年紀輕輕今年只有十九歲的張雅文(Kathy),憑一個麥當勞麥麥送廣告的可愛造型,令人留下深刻印象。自十七歲便入行當模特兒的Kathy,之前已拍過多個廣告,要在鏡頭前演繹不同角色,對她來說可謂沒有難度。


拍麥當勞廣告,張雅文造型可愛。

而拍攝麥麥送當天,Kathy說十分輕鬆,雖然拍了一整日,但完全不覺得辛苦,她說:「我同另外一個女仔扮喺度傾心事,我問佢party最想見到邊個,我哋兩個都差唔多年紀,都幾啱傾,拍時就好似朋友仔傾偈咁relex,同埋我哋比較細個,工作人員都好照顧我哋,好Nice。」Kathy更謂好鍾意拍廣告,可以扮演不同角色,嘗試不同的東西,覺得好好玩。


19歲的張雅文,青春無敵。

Profile

英文名:Kathy

出生:91年4月10日

星座:白羊座

興趣:閱讀、跳舞

TVC:Mcdonald、Mentholatum、Coca Cola(China)

MTV:鄭融《健康教育》、傅穎《時間囊》

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()