無綫扮嘢節目《荃加福祿壽》好唔好睇就見仁見智,所以個節目話要添食,對觀眾嚟講,真係未必係件喜訊,但反而就幫咗班二三線藝人唔少。喇,就以欣宜為例呀,自從《畢打自己人》播完之後,真係好少見佢蒲頭,不過上次喺《荃加福祿壽》扮徐子珊,成功贏到唔少Noise,所以今次節目加開,欣宜肯定係最開心嘅一個。

但唔知係咪想繼續向難度挑戰,欣宜記招當日,唔再係子珊上身,剪咗一頭短髮同埋一身纖瘦咗唔少嘅身形,遠睇直頭成個馬賽咁,唔通欣宜真係就住吳卓羲嘅口味嚟扮嘅?

不過當日最奇怪? 係,佢走埋去同人打招呼嗰陣,高層何麗全、汪阿姐同祖藍全部掛住食嘢,無人理佢,李思捷直頭眼尾都冇望過欣宜一眼。真係唔知欣宜人緣唔好,定係突然太索,大家認佢唔到呢?


欣宜呢期真係煥然一新,成功減磅嘅佢,直頭好似「16:9」變做「4:3」咁,下巴尖咗唔少,遠睇有啲似馬賽添。




可能欣宜一時間索咗咁多,大家都唔識俾反應,你睇下,當日高層何麗全望都無望過欣宜一眼。


欣宜繼續扮熟,汪阿姐同祖藍一臉唔願意咁應酬吓佢,但李思捷就繼續無面畀,埋頭密密食。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()