阿嬌連環投資買樓又掃倉

早前有指鍾欣桐(阿嬌)與容祖兒,在母親節前各擲2700萬元購入西環180度海景豪宅「維壹」送給媽咪,昨日阿嬌動筆簽約,阿嬌更自爆早前亦購下一個2000呎貨倉,認真識投資。


阿嬌早前亦買了一個二千呎迷你倉,她笑言大過間屋。

穿上背心短褲的鍾欣桐昨午現身英皇地產豪宅「維壹」售樓處,問阿嬌是否來簽約?她表示:「係!今次係嚟睇示範單位,我買咗中高層單位,(係咪二千七百萬?)唔知幾多錢,我對數字冇咩概念。如果先畀一舊錢就有九折,另外老闆仲會私人畀2%折扣,但我都要供,唔會一次過畀。(投資定自住?)會買畀媽咪做母親節禮物,(有傳你復出賺咗一千萬,所以斥資買豪宅?)邊有成千萬,要供樓嘞,所以要慳啲使。」

風水舊屋唔賣

阿嬌除了買海景豪宅外,原來早前亦買了一個二千呎貨倉,專門放她的衣服,她笑言:「個倉仲大過我間屋。(你依家住緊間屋會唔會賣?)我間屋買咗好多年,係風水屋,上手住到發咗達,之後都要買番樓上,我入住之後都好順利,唔會賣。」

昨日不見容祖兒蹤影,霍汶希表示祖兒早上已派人來簽約,阿嬌與祖兒買的單位是同一座,將成為好鄰居,阿嬌表示:「係呀,我岳高頭就可以同祖兒傾偈,電話費都慳番,個單位三十個月後就入伙。」阿嬌除了與祖兒成鄰居外,據知H2O老闆娘余麗絲都買下大單位,而霍汶希就買了細單位。

榮陞豪宅業主的容祖兒,昨日身在南京接受訪問,她表示:「間屋已畀首期,以後要努力工作。(同阿嬌做樓上樓下鄰居喎?)係呀,歡迎阿嬌上嚟借柴米油鹽。」

容祖兒因聲帶不適,要到南京針灸,問她好了沒有?她表示:「針灸後好啲,之前好擔心唔可以再唱落去,依家放下心頭大石。」


阿嬌在保安及工作人員護駕下到「維壹」簽約。


祖兒將與阿嬌成鄰居,傾心事方便不過。(資料圖片)


阿嬌與阿Sa合體後再於「勁歌」攞獎。

Juno冇請睇戲

另外,阿嬌與阿Sa、麥浚龍(Juno)前晚於《2010勁歌金曲優秀選第一回》碰頭,問阿嬌有冇見過Juno,她表示:「下午綵排時見到佢,去廁所又撞到,有打招呼,好耐冇見。(Juno有冇請你睇《維多利亞壹號》?)冇呀!套戲嘅導演、監製都係我嘅朋友,就算係都佢哋請先。」

麥浚龍接受訪問時,亦指近期在公開場合比較少與阿嬌見面,見到亦不會尷尬。

阿嬌孝敬阿媽住正祖兒樓下

鍾欣桐(阿嬌)睇中老闆楊受成旗下地產新盤「維壹」一個2,700萬元靚單位,昨午她到售樓處簽約,透露是送給媽咪的母親節禮物,足證她復出後的吸金能力超高!

英皇地產豪宅「維壹」連日來在銅鑼灣設置示範單位,旗下藝人先後入貨,繼容祖兒後,阿嬌昨午到場睇示範單位,並簽約買入一個千七呎中高層靚單位。據知該樓盤同類單位約售2,700萬元,但阿嬌說:「唔知,我對數字冇乜概念。(老闆畀折扣?)一次過畀一舊錢有九折,老闆仲私人醒多2%,但我仲要供,會好辛苦!」


Juno
Juno


阿嬌(左一)與Juno(右一)在優秀選同場,但相距甚遠。
阿嬌(左一)與Juno(右一)在優秀選同場,但相距甚遠。



望海味贊助

獲折扣後,阿嬌仍要擲逾2,000萬元置業,30個月後便可入伙,她表示是送給媽咪的母親節禮物,又自爆入住目前的寓所後發展順利,且工作不斷,故已視之為「風水屋」,暫無意搬出。此外,她透露買了一個二千呎的貨倉擺衫,對於有指復出後已賺得千萬元酬勞,阿嬌反應甚大地說:「嘩!邊有賺成千萬呀?依家要供樓要慳啲使,你哋(記者)幫我搵啲贊助,我鍾意飲花膠湯,最好有海味、衫嘅贊助就好。(新居會唔會豪裝?)唔使,本身都好靚,一切由媽咪話事。(同祖兒做鄰居?)係呀,佢住我樓上,傾偈『岳』高頭就得。」




Mani(右)與阿嬌齊齊榮升業主。
Mani(右)與阿嬌齊齊榮升業主。

南京醫聲帶

身在南京的祖兒得悉與阿嬌即將成為鄰居,她笑言歡迎阿嬌上門借醬醋油鹽:「我畀咗首期都要供,賺多啲錢畀媽咪過穩定嘅生活。(去南京做嘢?)我搵針灸師醫聲帶,依家好好多,放下心頭大石。」據知與阿嬌齊齊入貨的還有其經理人霍汶希(Mani)及H2O老闆娘余麗絲。



此外,前晚阿嬌與緋聞男友麥浚龍(Juno)同場出席《勁歌優秀選》,阿嬌說:「下晝綵排已經見到Juno,去廁所時都有打招呼,都好耐冇見。(Juno有新戲上,有冇叫佢請你睇?)套戲嘅導演、監製都係我好朋友,要請都係佢哋請先!」

影視組
阿嬌簽約買下「維壹」靚單位作為母親節禮物。
阿嬌簽約買下「維壹」靚單位作為母親節禮物。

過氣情人《勁歌》齊領獎阿嬌、 Juno同場不相見

過氣緋聞情侶鍾欣桐(阿嬌)和麥浚龍( Juno)前晚齊出席無綫《勁歌優秀選》,兩人表現避忌,同場不碰面,也不見有眼神接觸,不過兩人就堅稱綵排時有打招呼, Juno記得上次與阿嬌同台已是 07年宣傳電影《破事兒》。


其他娛樂名人影片

古巨基、 Twins、麥浚龍及鍾嘉欣等一班歌手前晚到將軍澳電視廣播城出席《 2010勁歌金曲優秀選第一回》,得獎歌曲共 14首,包括 Twins的《人人彈起》、古巨基《周星呢》、麥浚龍《超生培慾》、 Big Four《愛莫能助》等。四大唱片公司的歌手繼續沒有獎項,造就英皇歌手成大贏家。

合照各據一方 放大圖片
緋聞情侶麥浚龍和鍾欣桐在台上各據一方,顯得十分避忌。

緋聞情侶麥浚龍和鍾欣桐在台上各據一方,顯得十分避忌。

Twins事隔兩年後再憑《人人彈起》奪得歌曲獎,令蔡卓妍(阿 Sa)首次奪得個人及合唱共個半獎。不過前晚焦點就集中在過氣緋聞情侶鍾欣桐和 Juno身上,兩人表現避忌,除了前後腳現身化妝間外,當完場時兩人又各據一方,也不見兩人有眼神接觸及交流,似乎怕被傳媒拍下合照。其實阿嬌和 Juno自 07年合作拍電影《破事兒》後就傳出緋聞,但直到翌年的淫照風波,兩人的緋聞傳得更盛,前晚兩人在接受訪問時有默契地表示再度碰面沒有尷尬,又堅稱綵排時有打招呼,但明顯 Juno心思細密得多,他說:「大家好少見面,但之前有 message,亦都好耐冇同台,對上一次係為《破》片同場。」問阿嬌有否獲 Juno邀請欣賞他主演的《維多利亞壹號》時,她說:「冇,套片嘅導演同監製係我朋友,要請都係佢哋先,不過自己好少去戲院睇戲,唔係好方便,所以會買 DVD睇。

Big Four剩半 放大圖片
鍾嘉欣(左)和鄭融獻唱得獎合唱歌《愛得起》。

鍾嘉欣(左)和鄭融獻唱得獎合唱歌《愛得起》。

前晚 Big Four四缺二到場領獎,許志安和蘇永康因到大馬開騷,所以僅得張衞健和梁漢文到場,兩人抵死地說:「另外兩個冇用嘅人去做第二啲嘢,多佢兩個唔多,少佢兩個都唔少,不過今次係 Big Four嘅第一個獎項。」奪得一首半歌曲獎的鍾嘉欣透露和星娛樂唱片公司已約滿,有關唱片合約傾談交給無綫作決定。此外,阿嬌昨日到灣仔宣傳其公司的樓盤《維壹》,由於阿嬌買了一層逾千呎的單位,所以昨日她即場舉行簽合約儀式,至於同門師姐容祖兒也有份置業,到時兩人會成為上下鄰居,不過阿嬌就不清楚樓價,但就獲不少優惠折扣。採訪:王崇穎 攝影:陳志嵐


事隔兩年, Twins再在無綫頒獎禮上得獎。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()