女強人:因為工作繁忙關係,所以我好少同老公行埋,最多一個星期兩次,有時甚至三個星期一次。有次半夜見老公仲未瞓,於是偷睇佢喺度做乜,發現佢原來喺度睇AV兼自娛,即刻㷫到我似辣雞!其實佢有需要大可同我講,使唔使要食自己喎!

小張:唉!你呢個問題,相信係唔少女人都有同樣嘅睇法,認為男友或老公食自己,係種既唔尊重你,又對你侮辱嘅做法。查實有邊個男人唔想曳曳,只係你工作咁忙,見你瞓着又唔好意思嘈醒你,咪惟有食自己,呢種係體貼嘅表現嚟咋!

肥花:其實我哋女人都要反省吓,試諗吓,如果我哋好夢正酣嘅時候,老公突然趴喺我哋身上搞搞震,你第一個反應會係點?梗係黑面兼叫佢早啲瞓啦!一次係咁,第二次又係咁,久而久之,你老公梗係情願食自己啦!

色慾人:我就覺得食自己一啲都冇錯!事關曳曳同自娛嘅感覺真係好唔同,雖然話最後都係發射升空,但係自娛嘅感覺卻相當簡單直接,最重要係唔似曳曳咁嘥氣力。有時放工攰到爆,咁啱又有生理需要,食吓自己都無妨,你反應又唔使咁大嘅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()