林莉縱功夫貓踢咪咪

 

【我得寵】現任名模的05年港姐季軍林莉,行貓步出色,備受國際品牌重用,但她笑指自己行貓步,也比不上家中小貓走得美妙可愛。靠樣搵食,但愛貓如命的林莉,被家中功夫小貓腳踢咪咪也在所不計,盡顯「母愛」偉大。撰文:張俊銘

 
香港越來越多愛貓如命的人,05年港姐季軍林莉(Carrie)便是其一。養貓經驗一年多的她,上年4月在寵物店遇上現在養的小貓Sofia,開始嘗試做小貓主人。

合眼緣越睇越靚
Carrie說:「我想養貓好耐,貓嘅形態好靚,性格獨立、高傲,一舉手一投足都好吸引我。」Carrie回想一次與友人逛街,朋友話隻布偶貓好似我,我唔覺得似,但係小貓白色毛、藍眼睛,好似洋娃娃咁,好溫馴。」Carrie認為養寵物要講眼緣:「雖然係我第一次養貓,但係我好謹慎揀擇,覺得寵物性格好緊要,越睇佢越靚,相處越耐,佢就越黐我。」 Carrie指小貓靚得像蘇菲亞公主,所以將牠命名為Sofia。至於血統,沒深究過,Carrie說:「無論佢血統係點,都會係全世界最靚嘅貓,我覺得佢係可以參與選美嘅香港小貓。」Carrie自言視Sofia如親女,照顧起居飲食之餘,陪玩陪瞓,拍攝當日Carrie帶着大量Sofia的玩具、食物,甚至搬來一大盤貓沙,照顧周到,Sofia在家中更有三層高的活動室,爽死!

甘願趴地做阿四
Carrie趴低擒高,只為「乖女」影張靚相,穿上deep V裙的Carrie,溫柔地抱着Sofia,卻被Sofia狠狠抓住胸口的肌膚,但Carrie只輕輕對Sofia說:「真係好痛!不過唔緊要。」然後溫柔地將Sofia的爪拿開,隨之當然是看到Carrie被抓得紅紅的胸口,Carrie說:「我當佢BB咁錫,投放好多感情,我相信佢feel到。可能佢知我錫佢,所以成日蝦我,好似功夫熊貓咁,一腳伸埋嚟。」 Carrie繼續甜絲絲地分享,指Sofia是她的快樂泉源,能讓她在工餘後減壓:「除咗佢嘅高傲性格之外,佢其實好似一隻狗,我行去邊佢跟去邊,我返到屋企,佢會企喺屋企門口等我,我去冲凉,佢又會企喺浴室門口等我,我當佢係BB女。」

一隻夠晒數
寵物主人每遇上「仔女」受傷或有病痛,內心也折騰一番,花盡精力照顧,林莉回想:「一晚深夜我同佢喺走廊玩捉迷藏,佢走咗上鄰居架單車扯住隻腳,仲夾住向前衝,搞到成個地板都係血,隻腳流血不止,即刻同佢睇急症,嚇到我死。」

「可能會呷醋」
當主人確實有點像為人父母,初時想找個伴,讓家中有點活力生氣,當寵物呆在家中,又擔心牠悶,要為牠找個伴侶或新朋友,對於會否考慮加入新成員,林莉有堅定想法,她說:「唔會,唔係暫時唔會,我唔會諗番轉頭,成日都諗好唔好養多隻,我都有出去睇過,但睇唔啱。養小動物好講緣份,有時退一步諗,如果養多隻,Sofia可能會呷醋。基本上,我當係寶,一隻就夠。」 場地提供:The palace,prince & princess 攝影:陳俊強


林莉視愛貓Sofia如掌上明珠,就算貓咪抓她胸留紅痕,她只輕聲呼痛。


Sofia 性別:女 品種:布偶貓 年齡:1歲多


Sofia全身白毛加上藍眼睛,林莉形容牠似洋娃娃。


雖然林莉未結婚,不過當她抱起Sofia時,盡現母愛。


拍攝當日林莉一早已帶備零食,不惜趴低餵愛貓,怕牠餓親。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()