圈中無數藝人,都用心演繹自己的「愛的故事」。甜心索模Jessica C.,明明有條件慢慢揀,但卻對男友深情又專一,早已認定他就是Mr. Right;至於剛承認與陳美詩拍拖的孫耀威,自爆媽咪早已為他預備求婚戒指,更揚言一定會生兒育女,望與兒子一起打籃球;婚禮的小玩意,他們都默默期待着。

愛情篇

秘密結婚熱潮席捲娛樂圈,雖然Jessica C.(JC)不介意明目張膽地與男友Sergio纏綿,但亦不排除在熱帶地方秘密結婚,繼Lisa S.與吳彥祖後,相信模界隨時又多一樁喜事!


Jessica早已視Sergio為真命天子,月前更帶他返家鄉見家長。
Jessica早已視Sergio為真命天子,月前更帶他返家鄉見家長。


Jessica與Sergio經常情侶檔出席活動。
Jessica與Sergio經常情侶檔出席活動。



向來「戀愛大過天」的Jessica,難明藝人低調拍拖,更直認男友佔據她的生命:「每個人都有唔同嘅戀愛關係同理由,去決定公唔公開情侶關係,我尊重佢哋,所以唔想評論香港藝人點解咁怕交代感情事。我承認蜜運係因為我為戀情自豪,我想大家認識真我,而男友依家喺我生命佔咗好大部分!」





放大圖片

溝通最重要

她深情剖白對男友的愛:「佢陪我走過每一個階段,喺失意嘅時候,佢好似家人咁陪住我,對我幫助好大!」二人保持熱戀的要訣是「溝通」,看似簡單,但偏偏知易行難:「維持感情唔係咁難,我哋好了解對方,平時成日發短訊,一收工就多啲行街拍拖,好似普通情侶咁食飯、睇戲、打桌球,我估秘訣係溝通多啲同零壓力。」



感激Fans信任

Jessica將男友掛在嘴邊,絕不怕得失宅男Fans:「我估我啲Fans係男性居多,喺活動上通常見到男Fans,但行街就有好多少女Fans包圍!我未遇過Fans瘋狂行為,都係收戒指、糖、相同信,所有嘢都好窩心。」除了對男友深情告白,她還對Fans訴說心底話:「我想所有人都知道,我真係好感激每一位Fans,去年我唔知有Fans係咩感覺,只係一心做個被尊敬嘅榜樣,我真係欠佢哋好多,超感激佢哋相信我,令我有動力將工作做到最好,令我覺得咁係有價值!」她如此冧Fans,怪不得宅男不會因她有男友而離她而去。



事業篇

Jessica並非一出道便走紅,17歲來港發展的她,曾拍攝洗頭水廣告,可惜未能突圍,故轉戰亞洲其他市場,直至去年才憑「警鐘胸」在港彈出,更憑打印機廣告入選無綫廣告頒獎禮「最受歡迎女主角」5強,她說:「其實我唔相信所有發生喺我身上嘅事,好震撼!無論贏定輸都係榮幸,個廣告為我開咗好多路,我唔敢奢求得到更多。」


鬼妹仔性格的Jessica,不介意「警鐘胸」成焦點。
鬼妹仔性格的Jessica,不介意「警鐘胸」成焦點。



放大圖片



八卦娛樂圈

談及娛樂觀眾,不得不提及Jessica的「警鐘胸」,她說:「當傳媒朋友問起我嘅『警鐘胸』,我可以幾自在咁講,因為記者朋友由一開始就陪住我。我個人好隨和,唔會事事擺上心,每次見傳媒,我都係有嗰句講嗰句。」雖然她不懂中文,但亦有留意花邊新聞:「我唔識睇中文,但會睇相,見到得意、有興趣嘅相,就會叫人譯畀我聽,以免同娛樂圈脫節。」




親切可人的Jessica,連小朋友亦喜歡。
親切可人的Jessica,連小朋友亦喜歡。

同鄉有照應

模界競爭激烈,但在Jessica身上卻可看到融洽一面:「我欣賞努力工作嘅模特兒,國際Top Model嚟講,我鍾意Gisele,至於香港一線名模,一定係Ana R.同Lisa S.!佢哋都來自美國,但喺香港走紅同建立形象,我成日問佢哋意見,佢哋勁好人同得意,又好肯教我。」



她還打算學廣東話攻影壇:「我好想做演員,當然最想打入荷里活啦!」她還計劃出寫真,目標明確:「我想Target所有人,唔只男性,所以想Hi-fashion同健康啲,反映我真實一面。」





放大圖片

後記 笑容粉飾俏臉

與Jessica談話是一件樂事,從她的打扮及說話,都感受到她很Carefree(優悠),她說:「牌子同價錢唔重要,無論2百蚊定4千蚊嘅衫,我都一樣咁鍾意。配襯就睇心情,用鮮色嘅頸巾、鞋同帽已經好搶,着高踭鞋同戴耳環會高貴同自信,但最重要嘅飾物都係笑容!」

床頭打架床尾和,早前警鐘胸名模Jessica C.(JC)剛和模特兒男友在蘭桂坊當街吵架,昨日凌晨卻被發現兩人如連體嬰般,在酒吧親熱打桌球。雖然Jessica打扮火辣,成為現場不少男士欲孔雀開屏的目標,不過她卻視若無睹,眼中只有男友一個,並大讚男友是最好的!


Jessica與男友Sergio似連體嬰般,在酒吧親熱打桌球。

Jessica憑34C警鐘胸成為宅男的甜心女神,不過鬼妹仔的她對感情事採取零隱瞞態度,多次被拍得和男友Sergio當街親熱嘴對嘴也毫不介意。雖然早前本報拍得兩人在蘭桂坊發生爭執,Jessica邊行邊被Sergio責罵,事後她卻力撐兩人依然恩愛。


Jessica俯身篤波,男友睇到實。

斜膊貼身夜蒲

果然她所言非虛,Jessica和Sergio昨日凌晨十二時許再度夜蒲蘭桂坊,並到吳彥祖於中環開設的Racks MDB桌球酒吧消遣。以斜膊緊身裙示人的Jessica,甫出現即成為全場焦點,不少男士也駐足欣賞這位甜姐兒。不過Jessica卻旁若無人,眼中只有Sergio一個,兩人全程糖黐豆摟在一起,更雙雙和友人一起打桌球比試。每當Sergio打波時,Jessica十分專注的站在背後觀看,見男友打得好時,更雀躍得又叫又跳。

Jocelyn醉走

而Sergio未有冷落女友,等埋位打波期間,就會攬着女友咬耳仔,而且教女友桌球技巧。當Jessica發現記者時,一臉甜蜜的表示和男友到來relax,至於誰的球技較好,她甜笑說:「當然是Sergio,他打得比我好,我甚麼都不懂,他是最好的!」另外,曾啜爆陶喆的o靚模岑潔儀也現身蘭桂坊出席友人生日派對,透露忙於籌備售賣自製iPhone套的新店。名模Jocelyn則獨自離開Dragon-i,飲得面紅紅的她說要趕着會合老公。


岑潔儀到蘭桂坊替友人賀壽。


Jocelyn飲得面紅紅趕住去會老公。

 

JC漏夜篤波糖黐豆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()