43歲的江欣燕打正中女旗號殺入纖體行列!早前欣欣率三位80後外籍型男拍攝廣告,竟被誤以為是o靚模,令欣欣啼笑皆非,更大方公開其索爆秘笈。


江欣燕入行24年,但身材和樣貌都保養得宜,秘訣是心境夠健康。

江欣燕雖然出道24年,但皮膚仍保養得又白又滑,最近更獲悅榕莊邀任纖體代言人,成功修身後,33C、24、34的fit爆比例更勝從前,難怪被封「童顏魔女」!

年齡再無意義

早前欣欣與三位年約20歲的外籍男模到元朗一間千呎豪宅拍攝電視廣告,由於三位型男完全不熟悉香港娛樂圈,瞬眼看還以為欣欣是o靚模,對她甚感興趣,欣欣笑說:「佢哋當咗我係o靚模,以為我係啱啱出嚟嘅新人,不停同我傾中環夜蒲趣事,當知道我大佢哋20年即刻嚇呆咗。」

欣欣大方公開自己年齡秘密,還自信十足地說:「我去到外國賭場,佢哋成日以為我未成年唔畀我入。我要同一眾中女講,其實依家呢個年代,年齡數字只係要同政府交代,冇乜特別意義,心態年輕更加重要,蘇民峰都話我依家狀態仲好過30歲前,我都覺得係。」


欣欣大騷美好身段,引得身後男模眼甘甘。


欣欣到外國賭場,經常被以為「未夠秤」。


欣欣被80後型男誤以為是o靚模,令她啼笑皆非。

鑽石T-back晒料

拍攝當日天氣乍暖還寒,欣欣為騷美好身段,被安排穿上一件三點式泳衣及鑽石T-back超短裙騷三吋「事業線」,而應劇情需求,三位男模要不停吹口哨,想不到附近的鳥兒誤以為是同類發出的求偶訊息,竟然跟隨口哨聲不斷回應啼叫,欣欣笑說:「因為我哋喺泳池邊取景,室外環境唔止有雀仔聲,仲有好多蚊子,好彩佢哋好乖淨係咬背脊,冇咬胸或腳影響拍攝進度。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()