身邊只有一個助手,但林莉都好開心,不停同記者揮手。

有傳林莉俾內地大水喉男友飛咗,翻撻從事廣告同經理人公司嘅無米舊菜Bolie後,昔日前呼後擁嘅排場都無埋。

 
媽咪姐收到風,林莉過往開工有形象顧問Nelson、女經理人Kitty加埋一個保母跟身。但因為佢冇咗大靠山,經理人公司即時資源大減。Nelson已經無幫林莉做形象,而Kitty亦過檔新公司捧曹敏莉個妹曹敏寶。周二(10日),林莉去九展一個活動,身邊冇咗3大護法,只有一個o靚仔助手,聽講仲係兼職形式幫佢咋。唉,總之就風光不再啦。

 


以往有3大護法跟身,各自顧一個範疇,家下只有一個助手(右),髮型、服飾兼顧,答問題要跟實,行出行入又要扶實,一腳踢。


以前有林莉嘅地方,就有經理人Kitty(箭嘴)。不過周三(11日)林莉經理人公司發聲明終止Kitty同林莉嘅合作關係,如影隨形嘅情況已不復見。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()