風靡全球的iPhone 4面世,立即掀搶購潮。7月尾行貨正式在全球17個國家與地區同步發售,淨機價4,988(16GB)及5,888(32GB)。但香港唔少藝人,早已等唔切以天價入水貨,如應采兒及袁詠儀等,萬幾二萬蚊入貨一樣面不改容。
明星有機到手,即急不及待影相上微博晒命。而電訊公司亦趁機以明星效應力谷,連圈中大姐大嘟嘟都來趕「Phone」潮,更大讚iPhone 4一機多用,方便佢拍片上微博喎!


嘟嘟鄭裕玲獲贈特別版iPhone 4,成為首位官方途徑擁有的藝人,「我係iPhone嘅die hard fans,如果唔係今晚都唔會嚟。我由第一代已經用,一直用行貨,經驗話俾我知,行貨有保養。」
嘟嘟還興奮大讚iPhone 4好用:「佢上網check email好快。我之前有Palm、記事簿同call機,依家全部取消,成個人潮咗。另外,同人傾偈亦多咗話題,iPhone 4快咗好多,個screen好靚,影相比之前靚好多,方便我upload啲相上微博,有時用Apps嘅效果嚟整吓啲相,幾得意o架!」

滕麗名 粗微粒效果
滕麗名因拍劇集《怒火街頭》同李璨琛成為好友,今次出iPhone 4都事先問過對方。周六(7日),出席《女人最痛》活動的她,亦機不離手,拎住部新寵周圍玩。

應采兒 萬7蚊入貨
7月6日陳小春牛一,陳太應采兒透露率先買咗部iPhone 4水貨送給老公:「我6月尾已經買咗一部iPhone 4俾老公做禮物,要1萬7千蚊!今日買多部,拉勻冇咁貴。」
收到禮物的小春,則在微博貼上iPhone 4相晒命:「甚麼東西,原來是,啊啊,嘻嘻!生日禮物呢!」丁丁(應采兒)即時回應:「『傻子』才現在買,而我就是那個傻子。」

孫耀威 爆「芒」心痛
孫耀威事先張揚會買iPhone 4俾女友陳美詩,早前更一次過買了四部。他說:「自從買咗iPad之後,佢(陳美詩)都有『詐型』投訴我少理佢。不過知道iPhone 4有視像功能,可拉近人與人距離,所以決定買一部俾自己,一部俾佢。」
不過孫耀威用唔夠一個月,即跌爆屏幕,難怪他於微博心痛形容:「愛瘋(iPhone)4不能摔的,看看我的心跟這屏幕一樣的……碎了。」


Edison契弟潘世亨,一樣有iPhone 4在手,不過同老孫同一命運,用了個多禮拜就爆「芒」而亡!

周秀娜 buy閃燈
向來愛自拍的周秀娜,大讚iPhone 4的閃燈功能:「我最鍾意佢新加嘅LED閃光燈,係暗嘅地方一樣可以影到靚相,仲有前面新加嘅鏡頭,啱晒我自拍放上微博。依家新嘅功能,可以將啲Apps分類改名,唔使好似之前咁多版,搵嘢快好多。」

劉浩龍 貪新忘舊
劉浩龍收到iPhone 4後,即與老死何韻詩互Chat,更攞埋舊嗰部iPhone 3(左)出嚟比較。

洪卓立 當相機用
洪卓立坦言鍾意上網同打機:「iPhone 4行得快啲,玩遊戲或者download一啲嘢會快好多。另外,新機個屏幕解像好高,又清又靚,加上佢快過3GS好多,有佢喺身,我見到咩想影就影,唔使擔心啲相嘅質素,仲可以即刻放上網同人share。」

鬥快騷機
7月尾,iPhone 4行貨正式於香港發售,不過為了證明自己係潮流達人,唔少藝人不惜天價入手,鬥快上微博騷機!


6月28日 濱崎步
早於6月底來港的濱崎步,率先試用iPhone 4。當時甫出香港機場的她,即用出爐僅僅4日的iPhone 4,為接機fans與工作人員拍照,然後全程以Twitter直擊,即時與fans分享。


7月5日 陳敏之
7月初已經有iPhone 4在手,陳敏之急不及待在微博晒命,證明自己係潮人一族。


7月6日 袁詠儀
屬早批用iPhone 4的靚靚,之前講明炒價太貴,自己唔捨得買,不過最後有老公張智霖贊助,7月頭成功到手。


7月13日 關楚耀
關楚耀一收到iPhone 4,即時上載自拍相上微博騷quali。之後仲拎住新寵周圍同人合影,羽翹係其中之一。


7月21日 余文樂
潮人余文樂又點少得最新潮物iPhone 4。7月中有機到手的他,即騷傾電話相上微博。
7月30日 鍾舒漫
她說:「iPhone 4嘅畫面好清晰。除咗可以用嚟影多啲相外,就算收到整份劇本也可即時睇到,非常方便。」


7月30日 李璨琛
李璨琛出席完網絡商活動,即晚上載iPhone 4去微博,仲赤膊上陣,夠晒搶鏡。他猛讚部機影相靚㖭!


8月5日 李嘉誠
早前李嘉誠於記者會結束後,拎出iPhone 4邊按動熒光幕,邊向傳媒展示手機的黑色外殼,並大讚iPhone 4的Data幾好用。


8月7日 馬浚偉
身在紐約多倫多登台的馬浚偉,做運動時亦不忘在微博告訴大家他已出了部潮爆iPhone 4。


iPhone 4目前只得黑色,嘟嘟手上閃爆的機殼是特別版,是網絡商特別送俾嘟嘟。


8月初,嘟嘟用Apps將自己變肥放上微博,仲鬼馬咁話:「你們常說我瘦,其實這幾天……我肥了!o架o架o架!」引來百多個評論。


嘟嘟擺明是科技潮物fans,等開騷期間,她不忘拎出iPad上網,不過一見記者影相,即時收埋:「唔好影啦!咁肉酸!」


周四(5日)嘟嘟出席保良局活動。與一眾歌手合照的她,即時上載微博,證明iPhone 4有幾快。


8月6日,滕麗名拍攝廣告時,即用新機與各工作人員合照,還大玩粗微粒效果。


周六(7日),周秀娜出席活動提到iPhone 4,鬼咁興奮,大讚速度快之餘,亦不忘騷吓靚相。


7月30日凌晨,周秀娜將她那部新鮮熱辣,連盒都未拆嘅iPhone 4擺上微博同fans分享。


周秀娜指用iPhone 4在室內拍照,閃燈效果都好自然,塊面唔會黑掹掹。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()