世盃之後,餓咗波成個月,終於等到英超開鑼,掃定零食啦!



自從世盃完咗,我哋成班佬就好似世界末日咁,個個都冇嚟精神,有如行屍走肉!好彩,喺未病入膏肓前,我哋終於等到英超開鑼,即刻心情都迴光返照,趁住聽晚有波睇,即刻孖住老婆同我去City'super、馬莎新開嘅小食專門店掃貨,準備同班「巴打」一齊睇波。我捧邊隊?仲使講嘅,一向都係曼聯Die Hard粉絲嚟o架啦,雖然聽晚佢哋冇份踢,但我一於着埋佢哋今季嘅新波衫,食住薯片睇波啦!Yeah!


沙爹豬肉串燒,啖啖肉。 $42(b)
沙爹豬肉串燒,啖啖肉。 $42(b)


咪話我食得招積,呢個安格斯免治牛肉批真係夠卡士呀! $28(a)
咪話我食得招積,呢個安格斯免治牛肉批真係夠卡士呀! $28(a)



叮叮熱選

夜晚睇波餓餓哋,叮啲熱嘢食就最飽肚,而且最梗要快嘛!


黑椒薩拉米香腸片 $27.5(b)
黑椒薩拉米香腸片 $27.5(b)


墨魚天婦羅 $18(b)
墨魚天婦羅 $18(b)


甜蝦仔魷魚絲  $28(b)
甜蝦仔魷魚絲 $28(b)



佐酒良伴

成班「巴打」睇波,少不免飲啤酒啤啤佢,咁梗係要搵啲嘢送酒啦!


多菜少麵嘅雜錦拉麵,飽肚又好味!$19(b)
多菜少麵嘅雜錦拉麵,飽肚又好味!$19(b)


辛辣味筒裝粟米片 $28(b)
辛辣味筒裝粟米片 $28(b)


鰻魚味百力滋餅乾條 $14(b)
鰻魚味百力滋餅乾條 $14(b)



方便杯杯

睇波梗係食杯杯裝嘅零食最方便啦,一人一杯,衞生企理呀!


一叮即食嘅金黃糖漿味燕麥粥,有益又方便!$16(a)
一叮即食嘅金黃糖漿味燕麥粥,有益又方便!$16(a)


足球朱古力棒棒 $15/支(a)
足球朱古力棒棒 $15/支(a)


明目花茶
明目花茶



香口脆脆

唔使講啦,睇波不可不吃脆脆薯片,滿口嗦嗦聲,好鬼爽!



叻太都有份!

我都係球迷,買零食當然都要預埋我!



我特登揀啲健康零食混入叻生啲零食,費時佢食到肥晒!



明目花茶

睇波睇得太耐,對眼容易乾爭爭,好彩老婆會焗杯明目花茶畀我飲,依家公開益大家!



材料:菊花5朵、杞子1錢、蜂蜜少許(一杯分量)



製法:先將菊花及杞子放入熱水中焗一會兒,待微暖再拌入蜂蜜,即可飲用。



功效:明目、清熱、滋陰



宜忌:蜂蜜容易惹痰,痰多人士可只用菊花及杞子焗水。



查詢: (a)2922 8061 (b)2506 2888


迷你豬肉丸,解凍後叮一叮就得。$52(a)
迷你豬肉丸,解凍後叮一叮就得。$52(a)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()