繼 AV一姐原紗央莉剝光豬攻港拍《 3D肉蒲團》後, 38H上圍的日本波霸松金洋子,上週胸壓香港夜場表演捽碟。!
得天獨厚,但洋子對本刊狂呻,導彈身材反而令她自卑,但當記者畀莊思敏( Jacqueline) A變 C隆胸相洋子睇,洋子 O晒嘴:「乜整咗嗱?」咁講係咪晒命先。6 f: ]; t; R/ q1 @: L# Y4 B) X

自稱由細到大唔鍾意飲奶、 38H導彈身材遺傳自阿媽嘅洋子,今次來港講明唔着比堅尼,但叫佢趴喺沙灘「倒奶」,就冇托手踭。
28歲松金洋子早年在日本靠水着彈起,上週來港就以 DJ身份為夜場捽碟,唔少得騷吓巨乳造勢。  Y% I# R+ Q+ ]% ]3 O' ~7 w+ t: v8 A. T: [

巨乳洞
胸壓沙灘後,洋子竟在沙上壓出 2個大窿,事後連佢自己都笑住話好誇張。# g# n  f' m' b  X' ?

騎樓遮腳
當攝影師以高炒垂直角度影洋子,只見佢心口遮晒對腳,垂直企根本連腳趾公都睇唔到。
5 A# Q* S% I& V, O/ l4 }
咪掂鎖骨9 d, J7 `& O& p7 `9 M
自細鍾意跳繩嘅洋子,親身示範跳繩時咪咪 fing上 fing落,仲可以 fing上鎖骨,好鬼壯觀。  B  L, ]7 n/ W5 b, J$ \0 J0 }
" \# u+ T/ p$ I/ C% O
除寫真,洋子曾定期上知名諧星志村健嘅深夜成人節目《志村屋》亮相,不過一樣要剝剩比堅尼出鏡。
草食男唔敢追
鏡頭前,洋子饫身晒 38H巨乳鬼咁自豪,但接受本刊訪問時,一提到自己身材竟揦埋塊面呻自卑:「因為胸部比其他女仔大,讀中學時唔想俾同學笑,經常着好厚嘅衫遮住;因自己 H Cup,普通胸圍鋪頭都冇呢個碼要訂造好唔方便;亦因負擔過重,搞到經常肩膊痛,鶽家一星期都要去按摩兩次。咁唔方便,我真係想縮胸做番正常人。」
咁講法係咪晒命先?她即耍手話:「講真 o架!好多日本人以為我胸大冇腦,啲男人更以為我胸大等如豪放,日本好多唔敢追女仔嘅草食男,但我又唔想主動追佢哋,咪搞到鶽家冇男朋友囉!」

厭倦水着 3 T0 f, z+ S0 O+ m* x( @3 K8 D7 x
天生異稟的洋子, 7年前加入水着界,但做唔夠 4年已嗌退休,還花 2年時間學做 DJ打碟,早前便於日本最大型跳舞派對「 House Nation」表演,洋子話:「嗰時一年四季要着比堅尼影相好厭倦, 4年前終於決心離開水着界後,咪跟朋友學做 DJ,身材只當宣傳武器!」利用天賦本錢搵錢,洋子都唔算冇腦啦!
: ?% O# T: h/ u& O6 V: a& d
洋子表演打碟,跟同鄉 35E椋名凜先嚟合照, 2人一拍埋,椋名凜輸晒。《蘋果日報》圖片

多產水着女6 K- o5 w" Z: ?! i+ p' n" N' C
由 03年入行至 06年退出水着界期間,洋子拍過 14本水着寫真及 44套 DVD,差唔多日日要着比堅尼開工,難怪佢話做到厭要轉行。



Jacqueline回禮:似佢就好古怪* T) A$ J8 F  h7 b9 ]+ j+ }
30歲港模莊思敏為升呢,最近接受隆胸手術,由 31A變 31C,當記者遞上莊思敏隆胸前後對比照洋子睇,她先驚訝:「吓!乜整咗嗱?」之後才補飛話:「佢整得好自然、好適中,應該着衫好好睇!」
睇過莊思敏的隆胸前後對比照後,洋子晒命話:「有啲人嫌胸細去隆胸,我嫌自己胸過大想縮胸,女人真係矛盾。」

被洋子暗寸,莊思敏先對本刊話:「我當佢讚我 o架,我根本係想整得自然。」之後就反擊:「如果我好似佢就好古怪,驚胸大過龍會失平衡!」. x. w6 E2 a0 F+ O

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()