電影《變種食人魚倉 3D》中,一大群變種的食人魚倉視人類為大餐,狂性大發係咁廝殺,認真殘暴。

不過,大家別以為呢部電影過分誇張,其實食人魚真係殺人唔見骨,連一隻牛都可以令佢瞬間消失。近日於網上就有一只得7秒的短片,短片中就有人手拿著一條活生生的食人魚,當鉸剪咁剪花莖,食人魚不用花氣力,只見佢個口一合,成枝莖即時斷開,可見佢哋殺傷力有幾勁! 

據知,這條食人魚是由一名英國科學家於2007年在非洲塞內加爾河發現,當地土著傳說這種牙巴拉魚 (當地俗語意思為恐怖魚牙),生性兇猛兼刀槍不入,總之就生人勿近。

而科學家研究後發現這種魚是集體攻擊,30秒左右就可把一隻牛吃光,比一般食人魚還恐怖,因為一般的食人魚不會食骨頭,但牙巴拉魚就連骨帶肉都食得一乾二淨,名副其實是食人唔見骨。

真正食人魚

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()