《2010亞洲小姐競選》將於十一月底舉行,早前亞視就於大埔總台進行首輪面試,會見三十五位佳麗。《2010亞洲小姐競選》話就話係一項選美活動,但今年的佳麗大多「古靈精怪」、「甩皮甩骨」,質素可謂慘不忍睹。而樣子較為標致,早前曾落敗港姐面試,今年25歲的「寸嘴芭比」廖祉甯( Barbie)就屢敗屢戰參選亞姐,不過「寸嘴芭比」就比之前更寸嘴,接受傳媒訪問時說:「我覺得你哋好似敵視我,我一直好禮貌,唔知點解你哋抽秤我。我係年輕人,諗到乜嘢咪講乜嘢。」樣靚口臭,唔知亞視buy唔buy呢?

罕見索女

少女版區海倫
這位參選亞姐有幾分似已為人妻人母的區海倫,眼仔大大樣子甜美。

內地版Angelababy
這位來自內地的參選亞姐打扮學足晒Angelababy,東洋味十足。

「寸嘴芭比」廖祉甯
「寸嘴芭比」廖祉甯( Barbie),今年6月被傳媒踢爆與31歲的會計師男友Chen Min結婚,已是陳太的她竟然選完港姐再選亞姐。

驚嚇雜扒

花衫師奶

闊面野田妹

花衣大嬸

迷幻少女

肥腫周嘉玲

未叉足電

細眼李樂詩

鬥雞姚子羚

粗眉爆牙吸血女

女版唐英年

高版小儀

屢敗屢戰Emily
Emily和寸嘴芭比一樣曾參選港姐,可惜未能入圍,屢敗屢戰再來參選亞姐。

大眼袋中女

賣肉搏老命

呢位佳麗唔算扒亦唔係靚,為咗要吸引評判團,拋出四吋長事業線。

雖然選美以大方得體為重,但她就上拋胸下露長腿。

拋出深長事業線外,心口仲要有一條拉鏈,誘人犯罪。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()