華納旗下藝人薛凱琪( Fiona)、方大同、周柏豪、周子揚和連詩雅,日前難得聚首一堂為公司洗邋遢。Fiona今年只得初一及初二可放假,其餘時間要到內地拍劇搵人仔,故她決定落手落腳洗邋遢報答公司,即使要忍臭省馬桶也無所謂,她說:「我每年都報答公司,就係派利是,多少唔係問題,最緊要大家開心。」周柏豪即場踢爆 Fiona說:「我冇收過你利是喎!」 Fiona笑言:「因為你冇幫我做嘢,我哋最能夠報答公司就係努力啲。」

周柏豪無懼赤口 放大圖片
連詩雅(左)與周子揚負責洗廁所,兩人全無怨言。

連詩雅(左)與周子揚負責洗廁所,兩人全無怨言。

周柏豪對於農曆年特別雀躍,他說:「初三我都會拜年,我哋新世代唔怕赤口,呢個日子會留畀自己啲朋友。」方大同與 Fiona一樣,會在工作中度過新年。至於小師妹連詩雅揚言已預備了四位數字金額首度派開工利是,周子揚則稱自己常做家務,所以大掃除對他毫無難度。採訪:卓寶花 攝影:陳俊強服裝: Bread n Butter(連詩雅)


(左起)方大同、周柏豪及薛凱琪為報答公司,實行落力清潔。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()