媽咪姐手帳

房祖名緋聞女友,22歲嘅大元(林盈臻)最近喺新寫真集《Girl Friend—元氣女友》入面,大騷其32A身材,宅男fans睇到,一定流到滿地口水。不過媽咪姐認真研究過本寫真集,發覺啲相好似做過手腳,將大元嘅紋身完全執走曬。



有台灣行家講﹕「其實大元知道她的粉絲因為紋身關係,對她印象大扣分,為了保存『宅男女神』地位,已先後動過四次『甩身』手術,可惜成效不大,紋身仍然留痕,而且十分明顯。現在她每次出席活動或拍照,都刻意把紋身痕迹遮掩。」唉,早知今日,何必當初呢?



大元分別喺小腿部位、耳背及腳背刺上紋身。



今年4月大元同房祖名撻着,房不時來往台灣。早前房祖名由台返港,大元送機時,表現得依依不捨。 ####



大元喺綜藝節目《大學生了沒》入面,肯搏,肯性感,又玩得,迅即打低安心亞,成為新一代「宅男女神」。《台灣壹週刊》圖片



小腿龍形






耳背星星



好人好姐, 喺個身度整「左青龍右白虎」,即係話俾人聽自己好人有限啫。




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()