娛一叮

經歷了長達四十小時的十級陣痛後,08年港姐亞軍陳倩揚在今年6月終誕下8磅囝囝Auryn。為了囝囝長得肥肥白白,堅持一日餵五餐人奶,於是陳倩揚產後繼續不停進補,她坐月時試過140磅,平生最重。比起港姐時弗爆嘅105磅大了幾個碼,陳倩揚唔驚就假,加上今年只有28歲的她,目標是職業型靚媽,並非湊仔肥師奶,於是在囝囝兩個月大時,她便的起心肝纖體瘦身,在四個月內減走38磅。她說:「我依家瘦過選港姐嗰陣,老公好放心,佢話終於有番個香港小姐老婆。」

11月全索期102磅

上周陳倩揚拍纖體廣告,着起三點式時比08年選港姐時的105磅更輕了三磅。

6月懷孕期140磅

懷孕期間,陳倩揚戮力穀肥自己,當時肚大如籮,足足重了40磅,更拍攝寫真曬42吋巨肚。

9月坐月後135磅

陳倩揚生完BB穀奶期間,除了上圍豐滿不少,腰間亦圓潤,坐月後出席首個活動時,就以鬆身衫遮肥。

白紗遮肉

陳倩揚如今已貴為人母,所以拍廣告時即使穿上三點式,也經常以紗布遮遮掩掩,她說:「唔一定下下露曬先叫靚。」

 

上周陳倩揚為「Bio-Slim Slimfit Centre」拍攝纖體廣告,穿上多套性感三點式,展示產後修身的成果。現時陳倩揚只得102磅,比起選港姐時105磅弗爆身形還瘦。

坐月唔敢照鏡

不過,回想起今年6月坐月時140磅肥胖身形,陳倩揚依然一額汗,她說:「坐月嗰陣特登請咗個陪月員幫手,陪月員經常煮啲好嘢俾我食,猛同我講話補身最重要。嗰時磅數真係好驚人,我直頭唔敢照鏡呀!有時要帶囝囝出街去診所做檢查,我打開衣櫃,發現冇一件衫啱着。」於是陳倩揚的起心肝決心減肥,撞正有纖體公司以六位數字酬勞邀任代言人,陳立刻飯應。當初為了囝囝健康着想,陳倩揚在懷孕期間,就自製餐單穀肥自己,希望產後奶水充足,她更說過:「我想餵到佢一歲!」不過現時陳倩揚突然反其道而行,進行修身大計。為此陳倩揚就解釋:「其實人奶同媽咪身形肥瘦完全無關,唔一定肥先代表有足夠人奶,只要媽咪平日吸收到足夠營養,囝囝食人奶嗰陣自然都吸收。」產後陳倩揚上圍最高峰試過多了十磅,亦升了一cup ,不過現時已回落不少。現階段她亦一日食足三餐,為囝囝保持均衡飲食。

老公讚索過以前

今次修身成功,相信陳倩揚的丈夫陳浩然在視覺上是最大得益人。她說:「唔好咁講,我讀書識佢嗰陣都係肥妹仔一名,有成120磅。我坐月嗰陣,佢都有讚我得意。當然見我瘦咗咁多,佢就即話:『終於有番個香港小姐老婆!』可能依家人大咗冇埋baby fat,真係瘦過選港姐嗰時。」陳倩揚現已全面復工,除任《東張西望》主持外,還會做《歡樂滿東華》等大騷司儀,見囝囝時間亦相對比以前少,她說:「咁都好,可以等佢獨立下,唔好咁黐身。」

去腫心得

拍攝當日,陳倩揚為了以最佳狀態示人,除飲咖啡去水腫外,全日只吃了一碗菜心(右圖)。不過拍完廣告後當然有住家飯補充。

 

陳倩揚認為腸胃問題是致胖因素,所以她每日也吃西梅去保持腸道暢通和去水腫,早前更在微博分享心得。 ####


















五個月大的Auryn性格依賴,陳倩揚說:「我同老公都日日忙住湊佢,佢好怕陌生人,所以我返工就可以train佢獨立啲。」



陳倩揚在影樓逗留了十二小時拍攝廣告,掛住囝囝時惟有睇iPhone內的得意相片。






飲咖啡






食西梅

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()