媽咪姐手帳

泰國今年遭逢百年一遇大水災,由北部水浸到曼穀。媽咪姐原先諗住過嗰邊食吓雞飯度吓假,依家都唔敢去。不過拉姑就唔同嘞!星期二(8日)早上,佢同老公鬍鬚Kong着住一身白色情侶裝喺機場出現,笑住同媽咪姐話要去拜四面佛,無懼水災。

 

「無事嘅!但我都帶咗少少糧水。(往年你會幫栢芝祈福,今年會唔會呢?)個個都會幫,我幫你哋祈埋啦!」嘩!拉姑你咁好幫媽咪姐祈福,水災當前都拜佛為先,咁有心,四面佛一定保佑你嘅!早去早回嘞。 ####



我有佛祖保佑!(設計對白)

以往蘇施黃同關菊英等好友,都會同拉姑一齊去泰國拜佛兼度假,但今次就只見拉姑兩夫婦。「其他人應該過咗嗰邊啩?」拉姑無正面回應,話要趕上機。



星期三(9日),曼穀會有一個拜四面佛嘅大型儀式。每年呢個時候,拉姑定必出現,風雨不改,就算今年有水災都唔例外。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()