有「港版林志玲」外號的林莉(Carrie),近月銳意進軍台灣,於是趁住林志玲去咗日本發展,Carrie就密密到台灣做宣傳。

上星期,Carrie就專誠飛咗去台北幫月刊《FHM》影專訪靚相,當地記者為咗要幫Carrie塑造到好似林志玲咁高貴,不惜帶咗五大袋冬季新款畀佢任揀任影,認真招呼周到。

東姑喺現場發現Carrie其中有一套透視服裝,前面睇有型有款,透視效果令人想入非非,但背面原來大有乾坤,see-through加T-back,睇到東姑當堂暈得一陣陣。Carrie平時喺香港淨係出騷先至會咁性感啫噃,今次去台灣博到咁盡,有啲大細超喎!

近六呎高嘅Carrie,着住條see-through加T-back,誘惑死台男囉。

為配襯服裝,《FHM》特意安排咗一間極具歐陸色彩嘅書店,環境幽雅。

Carrie非常重視呢一次嘅專訪,每影完一套服裝佢都會捉住攝影師問吓意見。

今次拍攝場地係一間書店,平時好鍾意睇書嘅Carrie見到啲台灣小說,立即愛不釋手,睇完再睇。

arrow
arrow
    文章標籤
    林莉 行「股」惑
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()