近日巴士呢樣交通工具唔知係咪犯咗太歲,由年頭到年尾都好多事發生,鍾意搞事o既巴士阿叔出完一個又一個,之後又嚟多對打尖夫婦,真係麻煩事多籮籮!

而喺數月前,更出現巴士司機大戰巴士司機的事件發生,喺youtube上就廣傳一短片,片段開始時就見巴士司機向一個聲稱自己係巴士職員的中年男子,取證件來看,期間巴士司機更多次強調,對方持有的是假證件,欺騙過不少同事。至於聲稱是巴士職員的男子,被指是騙子,亦作出反擊,不下車、不付車資之餘,更憤而報警,雖然二人最終誰是誰非,就不得而知,但要幾十個乘客被迫齊齊困在車廂內呆等,就搞到佢哋火都嚟埋,個個粗口橫飛!

事件發生於今年九月中半夜十二時半,一輛由青馬收費站開出的巴士車廂中。

聲稱是巴士職員的男子,被指是騙子,亦作出反擊,不下車、不付車資之餘,更憤而報警,搞到幾十個半夜收工的乘客齊齊困獸鬥。

巴士司機互片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()