早前拍於七十年代神怪片《關公大戰外星人》熱爆網,唔少網友都大讚該片講關帝顯靈對抗侵襲香港的外星人,題材騎呢,但勝在估佢唔到,就連導演彭浩翔都對此片非常欣賞,目前就在泰國進行數碼修復,希望可以修復好電影後,給多些觀眾欣賞。

而除咗彭浩翔外,近日亦有一班八十後的《關公》迷打關公主意,佢哋就參加咗由今年藝術發展局主辦的「鮮潮浪」短片比賽,佢哋o既作品主要是以《關公大戰外星人》作為創作藍圖,並加入咗一些政治元素,佢哋表示短片背後係想道出真正的香港精神。

雖然cult片《關公大戰外星人》題材騎呢,但都有唔少fans,其中一班八十後fans就以此電影為藍圖,拍攝短片。

呢個短片當然不少得外星人和關公。

76年拍攝的《關公大戰外星人》,正由彭浩翔導演在泰國進行數碼修復。

八十後搞嘢之作

七六年《關公大戰外星人》cult片之最

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()